Aihe: Fender Stratocaster tex-mex (vm.1996)
1
Stone
15.11.2008 11:31:17 (muokattu 15.11.2008 12:03:00)

Tietääkö kukaan, että löytyykö mitään arvosteluja tästä kepistä tai vertailua esim. tyyliin "fender tex-mex stratocaster 1996 (en oo varma että onko omani 50th anniversary)vs. 60's tai 70's classic vs. highway stratocaster"?? Tai oletko itse tehnyt jotain ns. paremmuus vertailua? Vähän on alkanut ruusunpuu otelauta kiinnostamaan ja nyk. tex-mex strato 1996 värityksestä (kts. omakuva) joko pitää välillä tai "ei". Sunburst olisi aika jees. En sano, että vaihdan väklttämättä sitä pois, mutta voihan tällaista tutkivaa pohjatyötä suorittaa, että voisiko esim. käytettynä/uutena 450-650 saada millaista vastinetta eurolle vrt. nykyiseen strato kepukkaan. Kuitenkin on todettava, että en voi pitää sitä mitenkään huonona yksilönä, mutta eipähän ole toista stratoakaan mihin verrata.
"Musiikissa ei ole kyse varman päälle soittamisesta. Tämä musiikki on kaunista mokailua."
Punisher
15.11.2008 16:47:21 (muokattu 15.11.2008 16:48:49)

Jos lontoon kieli taipuu, niin tältä sivustolta löytyy yleensäkin paljon revyitä:

http://reviews.harmony-central.com/ … +Pickup/product/Fender/Tex-Mex/10/1

Edit: Sori näyttäisivät olevan mikkejä :O
"There is no need for torture: hell is other people." - Jean-Paul Sartre (No Exit, 1944)
erty
15.11.2008 17:28:52
http://reviews.harmony-central.com/ … r/product/Fender/Tex-Mex+Strat/10/1

Tuossa itse kitaraan liittyvät arvostelut, ellet jo sivua löytänyt.
Vähän luulen ettei tuolla euromäärällä hirveen merkittävää parannusta laadullisesti saada, toki käytettynä saattaa löytyä.
Mutta ainahan voi erilaisen ostaa, vaikka olisikin samassa hintaluokassa. Eihän yksi strato lisää kokoelmissa ole koskaan pahitteeksi. ;o)
Stone
15.11.2008 18:34:26 (muokattu 15.11.2008 20:13:12)

Mielenkiintoni on saanut nyt sellaiset mittasuhteet, että haluaisin kokemuksia lähinnä :

-Fender deluxe lone star stratocaster (mex)
-Fender roadhouse stratocaster (mex)
-Fender Highway 1 stratocaster (u.s.a.)
-Fender classic player '50s stratocaster (mex) malleista.

Kokemuksia/suosituksia/risuja/muuta?
Ja jos jotain keskinäistä vertailua em. suhteen, niin kyllä mielelläni kuulisin.
"Musiikissa ei ole kyse varman päälle soittamisesta. Tämä musiikki on kaunista mokailua."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)