Don Carillo 23.11.2008 10:19:55 | |
---|
Olen jonkin verran kuunnellut Morsen kitarointia ja aika tykästynyt sen käyttämään lämpimään/pehmeään soolosoundiin. Olen koittanu ruuvata kamoja vaikka mihin säätöihin mut tuloksetta. Tällä hetkella puuhastelen Boss gt-10 pedaalin parissa ja kitarana ibanez rg1570. Vahvarina Marsu jcm 800. Onko mitään tehtävis vai tartteeko mennä kaupoille?? |
Mandarax 23.11.2008 11:00:53 | |
---|
Olen jonkin verran kuunnellut Morsen kitarointia ja aika tykästynyt sen käyttämään lämpimään/pehmeään soolosoundiin. Olen koittanu ruuvata kamoja vaikka mihin säätöihin mut tuloksetta. Tällä hetkella puuhastelen Boss gt-10 pedaalin parissa ja kitarana ibanez rg1570. Vahvarina Marsu jcm 800. Onko mitään tehtävis vai tartteeko mennä kaupoille?? Kaikki mahdolliset syyt tulee käyttää, jotta pääsee kaupoille! Ensin tuollainen Englin SE alle - tai pari, kuten Stevelläkin... I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx- |
rainmaker 23.11.2008 11:29:18 | |
---|
Olen jonkin verran kuunnellut Morsen kitarointia ja aika tykästynyt sen käyttämään lämpimään/pehmeään soolosoundiin. Olen koittanu ruuvata kamoja vaikka mihin säätöihin mut tuloksetta. Tällä hetkella puuhastelen Boss gt-10 pedaalin parissa ja kitarana ibanez rg1570. Vahvarina Marsu jcm 800. Onko mitään tehtävis vai tartteeko mennä kaupoille?? Kyllä noilla vehkeillä luulis saavan Morse-tyyppiset vonkunat helposti. En ole tuon gt-10:n sielunelämään tutustunut, mutta jos sitä pystyy käyttämään siten, että ottaa miedon särön ja delayn siitä, niin sellanen moodi päälle. Sitten vahvari pikkurosolle ja kaulamikki kepistä päälle. Luulisin, että ainakin pyöreyttä pitäs löytyä. Tietysti voit käydä hakemassa kaupasta sen Englin ja Musarin plus muutaman pedaalin, sitte luulis ainakin irtoovan ;D Those who can't do, teach; those who can't teach, teach gym. |
Shredator 23.11.2008 11:47:45 | |
---|
Olen jonkin verran kuunnellut Morsen kitarointia ja aika tykästynyt sen käyttämään lämpimään/pehmeään soolosoundiin. Olen koittanu ruuvata kamoja vaikka mihin säätöihin mut tuloksetta. Tällä hetkella puuhastelen Boss gt-10 pedaalin parissa ja kitarana ibanez rg1570. Vahvarina Marsu jcm 800. Onko mitään tehtävis vai tartteeko mennä kaupoille?? Morse käytti ennen Engliä Peaveyn 5150:sta ja joskus jotain Ampegin kitaranuppia. Pedaaleista en tiedä. Ohmit on vaan numeroita... |
nikander 23.11.2008 11:49:01 | |
---|
Kyllä noilla vehkeillä luulis saavan Morse-tyyppiset vonkunat helposti. En ole tuon gt-10:n sielunelämään tutustunut, mutta jos sitä pystyy käyttämään siten, että ottaa miedon särön ja delayn siitä, niin sellanen moodi päälle. Sitten vahvari pikkurosolle ja kaulamikki kepistä päälle. Luulisin, että ainakin pyöreyttä pitäs löytyä. Tietysti voit käydä hakemassa kaupasta sen Englin ja Musarin plus muutaman pedaalin, sitte luulis ainakin irtoovan ;D Uskoisin, että Marsuista voi saada ainakin lähelle jotain Morsen saundin tyyppistä. Morse käytti ennen niitä harmaita Jubilee-sarjan nuppeja, ja kerran veti jäähallissa Deep Purplen kanssa JCM2000:lla. |
Don Carillo 23.11.2008 13:00:29 | |
---|
Oon kyl ruuvannu noit säätöjä aikas taval mut jokin ei futaa. Yläpää kuulostaa ihan ok mut keskiäänet ja alapää kuulostaa tosi rosoiselta. Jos säröä vähentää ni yläpää ei futaa |
jutimone 23.11.2008 13:05:57 | |
---|
Oon kyl ruuvannu noit säätöjä aikas taval mut jokin ei futaa. Yläpää kuulostaa ihan ok mut keskiäänet ja alapää kuulostaa tosi rosoiselta. Jos säröä vähentää ni yläpää ei futaa Miten olis EQ-pedaali ennen säröpurkkia jolla bass/mid/treble balanssi kuntoon ? -Juha |
Tinippa84 23.11.2008 13:47:00 | |
---|
Näkyy Morsella olevan myös Powerball. Sillä ainakin saa todella kompressoidun leadsaundin ja on myös puolet edullisempi kun Special Edition nuppi. |
Don Carillo 23.11.2008 14:01:03 | |
---|
Oon juu huomannu saman jutun ja ihmetelly et mikä siit SE-nupist tekee nii hyvän. Pakko kai siin jotain on olla ku hinta on nii suolanen |
Tinippa84 23.11.2008 14:09:58 | |
---|
Oon juu huomannu saman jutun ja ihmetelly et mikä siit SE-nupist tekee nii hyvän. Pakko kai siin jotain on olla ku hinta on nii suolanen Onhan siinä hirveä määrä nappeja ainakin, ovatko lie hintansa väärtejä sitten kuitenkaan. |
NoCo 23.11.2008 14:37:57 | |
---|
tartteeko mennä kaupoille?? -tarttee, sulla on liikaa nappuloita, myy gt10. Marsu jonnekki cleanille (ykskanavainen) ja esim proco rat eteen. N.C. |
mhaarala 24.11.2008 14:18:44 | |
---|
Oon juu huomannu saman jutun ja ihmetelly et mikä siit SE-nupist tekee nii hyvän. Pakko kai siin jotain on olla ku hinta on nii suolanen Samaa minä mietin joskus että miksi savage maksaa niin paljon enemmän kuin joku fireball tai blackmore signature. Noh, en mieti enää... :p Toisinaan isommalla hinnalla saa myös parempaa soundia. Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
Don Carillo 24.11.2008 17:18:39 | |
---|
Nythän on markkinoil joku Steve Morse signature nuppi. Se oli jotaa alle pari tonttua. Onkos siit kellää mitään tietoa? |
Hannu H. 24.11.2008 17:33:00 | |
---|
Kyllä marsusta luulis löytyvän. Mun jubileessa ainakin on semmonen pykälä jossain puolenvälin tienoilla masterissa jonka jälkeen se alkaa laulamaan kunnolla = pääte herää. Tosin tässä on se huono puoli, että tuon rajan yli mentyä se ei enää mitään muuta teekään kun laulaa. Se ei taas riffitellessä ole niin hauskaa mun mielestä.. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |