Juicy 07.12.2008 22:18:16 | |
---|
Eikös Cubesta ollutkin jonkin aikaa 60x-malli? Se jossa oli normikuutioihin verrattuna ainakin FX-loop, Line Out, Tuner Out ja Ext Speaker Out verrattuna muihin malleihin? Nyt en löydä netistä enää mistään tuota, mallinimi on "pelkkä" cube 60, josta muuten löytyy nuo kaikki paitsi efektilooppi.. Aloin miettimään, että olenko nyt nähnyt vain jotain unta tuosta 60-wattisesta cubesta efektiloopilla, vai onko sen valmistus tosiaan lopetettu kaikessa hiljaisuudessa. "Kauhee hevi-metalli soi päässä, eikä se vaikene" |
Juutas 08.12.2008 13:12:06 | |
---|
Eikös Cubesta ollutkin jonkin aikaa 60x-malli? Se jossa oli normikuutioihin verrattuna ainakin FX-loop, Line Out, Tuner Out ja Ext Speaker Out verrattuna muihin malleihin? Nyt en löydä netistä enää mistään tuota, mallinimi on "pelkkä" cube 60, josta muuten löytyy nuo kaikki paitsi efektilooppi.. Aloin miettimään, että olenko nyt nähnyt vain jotain unta tuosta 60-wattisesta cubesta efektiloopilla, vai onko sen valmistus tosiaan lopetettu kaikessa hiljaisuudessa. 60-wattisesta tuli uusi versio taannoin ja vanhan valmistus tiettävästi lopetettiin samalla. En muista efektilenkin tilannetta... |
Juicy 09.12.2008 00:24:55 | |
---|
On vain jäänyt muistikuva, että kun viimeksi ns. "katsastin tilanteen" tuon 60-wattisen kohdalta, oli se että siinä nimenomaan oli efektilenkki ja että vanhemmassa mallissa ei ollut. Tämä johti siihen, että aloin koluamaan toreja ja huutonettejä halvan ja risan yksilön toivossa, koska ajatuksissa oli tehdä siitä sellanen pikkunuppi hätävaralle jos putkivehje kosahtaa tms. Tiedoksi muuten kaikille, tuota uusinta cube 60-mallia saa jo reippaasti alle kahdensadan http://www.dv247.com/invt/31139/ Ironista, ottaen huomioon että itse olin valmis maksamaan käytetystä saman verran... Noh, ajat muuttuu, GASit muuttuu. "Kauhee hevi-metalli soi päässä, eikä se vaikene" |
McNulty 09.12.2008 10:02:20 | |
---|
Saattaapi olla että ensivuonna nähdään uudistunut Cube-linjasto, jos perinteiset merkit pitävät paikkansa. Samoin kuin VOX AD-sarjasta tulee uudistetut laitokset (esim. lisää muistipaikkoja/kanavia yms.) Cubeahan on pitkään vaivannut ruma ulkoasu ja tietääkseni Roland/Boss on nyt tuota asiaa fiksaillut. Ehkäpä koko Cube-sarja on ollut hieman oman nimensä vanki myös tuotemuotoilussa ja -suunnittelussa. Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you.
hiihtoliiton kamaa kaupan |
Lag 09.12.2008 15:31:31 | |
---|
Ironista, ottaen huomioon että itse olin valmis maksamaan käytetystä saman verran... Noh, ajat muuttuu, GASit muuttuu. No voi vittu, ei oo DV:n hinnat meikää haitannu vielä mutta itekkin maksoin käytetystä Cubesta enemmän ku tosta uudesta, ja siihen aikaan se oli ihan käypä hinta. Eikä siitä oo ees pitkä aika. Mutta eipä tuo haittaa, ei tuota tarvii myydä varmaan muutenkaan ainakaan vähään aikaan poies. In the finished article, the only thing that is important is whether it moves you or not. There is nothing else that is important at all.
- Roger Waters |