Aihe: Tokai Goldstar Tele - lukkiutuva virityskoneisto
1
Bailey
04.12.2008 13:32:57

Olis tarkoitus uusia muuten mainioon Tokain Korean Teleen virityskoneisto. Olisiko tietoa mikä koneisto kävisi "heittämällä" tähän kitaraan?
superfly
04.12.2008 16:12:30
Olis tarkoitus uusia muuten mainioon Tokain Korean Teleen virityskoneisto. Olisiko tietoa mikä koneisto kävisi "heittämällä" tähän kitaraan?

Saakos kysyä että miksi olet vaihtamassa? Mulla on semmonen käsitys noista korean malleista että virityskoneisto on ihan ok kamaa, mutta satula on se mikä noissa kusee. Kaupassa jo testiessä näki että se on pehmeetä muovia ja ongelmia on siis luvassa.
Killing internet dragons is serious business!
esprit de corps
04.12.2008 16:43:43
Saakos kysyä että miksi olet vaihtamassa? Mulla on semmonen käsitys noista korean malleista että virityskoneisto on ihan ok kamaa, mutta satula on se mikä noissa kusee. Kaupassa jo testiessä näki että se on pehmeetä muovia ja ongelmia on siis luvassa.

Näinpä. Multakin löytyy tuollainen korean poikien Tokain tele (vähän raiskattuna) ja virityskoneisto on ihan asiallinen. Satula on se heikko kohta.
Bailey
04.12.2008 21:17:10

Vireongelmia on ainakin itsellä ollut tuossa..eli ei pidä virettä. Mielestäni virityskoneisto on aika "nopea" ja sitäkautta epätarkka.

Onko satulan vaihto mahdollinen / miten hankala operaatio?
Bailey
08.12.2008 12:38:30

Kommentteja tähän?
superfly
08.12.2008 13:41:24
Onko satulan vaihto mahdollinen / miten hankala operaatio?

Satulan vaihto onnistuu soitinkorjaajalla melko helposti, hinnasta en osaa sanoa. Itse moiseen operaation ei kannata ryhtyä jos ei tiedä mitä on tekemässä.
Killing internet dragons is serious business!
sticky fingers
08.12.2008 14:36:34
Mikäs tossa satulan vaihdossa on se vaihe, joka todennäköisimmin menee vikaan? Multa katkesi kitarasta satula, joten ostin kaupasta uuden, ja nyt se pitäisi vaihtaa paikalleen. Tarkemmin en vielä ole ehtinyt tuohon syventyä, mutta itse palikka nyt ei kovin kummoisen näköinen ole, kunhan vain oikein päin ymmärtää laittaa sen.

Vai olenko ymmärtänyt jotain kovinkin väärin?

-sf
"tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)