Aihe: Line 6 spider valve hd100
1
Vladi
02.12.2008 21:34:55
http://line6.com/spidervalve/index. … pDown&utm_campaign=Spider+Valve

Kyseinen nuppi, onko siitä mihinkään? Koitin keskustelupalstoilta etsiä tietoa mutta aika löyhästi löytyy.

Olisi tarkoitus uusia koko vahvistinefektipedaaliosasto ja tuo vaikuttaisi oikein lupaavalta. ei liikaa säädettävää, mutta juuri tarpeeksi.

Kuulisin mielelläni kommentteja jos joku on kyseistä laitetta testannut/omistaa.
Traditional
02.12.2008 21:37:41

Kyseinen nuppi, onko siitä mihinkään? Koitin keskustelupalstoilta etsiä tietoa mutta aika löyhästi löytyy.

Olisi tarkoitus uusia koko vahvistinefektipedaaliosasto ja tuo vaikuttaisi oikein lupaavalta. ei liikaa säädettävää, mutta juuri tarpeeksi.

Kuulisin mielelläni kommentteja jos joku on kyseistä laitetta testannut/omistaa.

No Spiderhän tuo on, parilla putkella tosin.
"Olet väärässä" "Ai kuinka ikävää."
Vladi
02.12.2008 21:40:02 (muokattu 02.12.2008 21:40:20)
No Spiderhän tuo on, parilla putkella tosin.

Tyhjentävää. Pakko kai tässä jotain ihmeellistä on olla jos kerta monessa paikassa hyviä arvosanoja antavat?
Fuu
02.12.2008 22:39:02 (muokattu 02.12.2008 22:43:49)
Youtubessa on tuosta jonkin verran videoita, kannattaa sieltä katsella ja kuunnella jos et ole sitä jo tehnyt. Ainakin raskaammat särösoundit ovat omaan korvaani todella hyvän kuulosia.

Tuossa on vaan se paska puoli että jos haluat täyden hyödyn irti tuosta niin vahvarin (thomann 777e) lisäksi joudut ostamaan sen fbv-shortboardin mikä maksaa jumalauta 300e.
Vladi
02.12.2008 22:44:05
Youtubessa on tuosta jonkin verran videoita, kannattaa sieltä katsella ja kuunnella jos et ole sitä jo tehnyt. Ainakin raskaammat särösoundit ovat omaan korvaani todella hyvän kuulosia.

Tuossa on vaan se paska puoli että jos haluat täyden hyödyn irti tuosta niin vahvarin (thomann 777e) lisäksi joudut ostamaan sen fbv-shortboardin mikä maksaa jumalauta 300e.

Tätä tsekkailinkin ja huomasin että dv247:ssa itse nuppi maksaa yli 200e vähemmän!
Vladi
03.12.2008 14:50:13
Muuten, onko tuollaiseen nuppiin mahdollista kytkeä joku pienempi kaappi, esim 1x12?

Kun ei viitsi kotisoittoon ostaa 4x12-kaappia ja keikoilla on yleensä tarjolla kaappi lainaksi.

Vai onko vahvistimen wattimäärä liian suuri tuollaiselle pikkukaapille?
Kyllä se siitä.
Estranged
03.12.2008 14:52:43
Muuten, onko tuollaiseen nuppiin mahdollista kytkeä joku pienempi kaappi, esim 1x12?

Kun ei viitsi kotisoittoon ostaa 4x12-kaappia ja keikoilla on yleensä tarjolla kaappi lainaksi.

On tietenkin, kunhan katsot ohmit kohdalleen. 1x12" kestää melko varmasti, kotona et varmastikaan sitä tule kovin hirveästi luukuttamaan?
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787
Numb
03.12.2008 14:53:26 (muokattu 03.12.2008 14:53:49)

Voi kytkeä 1x12. Vaikka kotosalla tuskin tulee luukutettua, niin komerossa on syytä olla elementti jonka tehonkesto on vähintään sama kuin nupin teho.

*edit* ja toisena maaliin...
A waist is a terrible thing to mind.
Vladi
03.12.2008 14:56:19
On tietenkin, kunhan katsot ohmit kohdalleen. 1x12" kestää melko varmasti, kotona et varmastikaan sitä tule kovin hirveästi luukuttamaan?

Juu opiskelijakämpässä ei kauheasti luukuteta. Eli joku 100wattinen 1x12 piisaa? Kiitän!
Kyllä se siitä.
Marklar
03.12.2008 15:34:17

Mun mielestä huonompi kuin Spider II. Tuo on sama kuin Spider III jossa olisi kaksi hohtavaa dildoa takana.
Vetämättömyyteni johtuu kilpirauhasen vajaatoiminnasta.
Icy-Sun
03.12.2008 15:36:38
Juu opiskelijakämpässä ei kauheasti luukuteta. Eli joku 100wattinen 1x12 piisaa? Kiitän!

Toinen asia sitten on, että onko järkeä pitää 100wattista pönttöä opiskelijakämpässä. Putkivehje kaiken lisäksi.
Vladi
03.12.2008 15:38:21
Toinen asia sitten on, että onko järkeä pitää 100wattista pönttöä opiskelijakämpässä. Putkivehje kaiken lisäksi.

joo mutta tarkoitus oliskin, että härveli pelittäis myös keikkakäytössä ja bänditreeneissä...
Kyllä se siitä.
syndrome-
03.12.2008 15:38:33
Mun mielestä huonompi kuin Spider II. Tuo on sama kuin Spider III jossa olisi kaksi hohtavaa dildoa takana.

Bognerin putkipääte kyllä aina Spider II:sen päätteen vie.
Marklar
03.12.2008 15:40:32
Bognerin putkipääte kyllä aina Spider II:sen päätteen vie.

Siitä ei soundin kannalta ole käytännössä mitään hyvötyä kun siinä on Line6:n digitaalinen etuaste.
Fuu
03.12.2008 15:42:09 (muokattu 03.12.2008 15:49:07)

Musta taas tuntuu että tuo hakkaa jonku Spider II:n ihan miltä kantilta tahansa katsottuna. Ja käsittääkseni signaaliketjussa on sen digitaaliosion jälkeen kuitenkin etuasteessa kaksi putkea, ja päätteessä neljä.
syndrome-
03.12.2008 15:46:55
Siitä ei soundin kannalta ole käytännössä mitään hyvötyä kun siinä on Line6:n digitaalinen etuaste.

Näinhän sitä voisi luulla. Mitä minä noista perus hämyistä tiedän niin, mitä kovemmalle ne on laittanu, sitä paskemmalle soundannu. Tuo putkipääte taas auttaisi siihen, että ei vedä puuroksi.
Marklar
03.12.2008 15:48:59 (muokattu 03.12.2008 15:52:30)
Musta taas tuntuu että tuo hakkaa jonku Spider II:n ihan miltä kantilta tahansa katsottuna. Ja käsittääkseni signaaliketjussa on sen digitaaliosion jälkeen kuitenkin kaksi etusputkea, ja päätteessä neljä.

Nupissa? Spider Valve combolla olen soittanut enkä saanut siitä parin päivän ruuvauksen aikana kertaakaan edes välttävää soundia ulos. Spider II:sesta olen saanut jopa kohtalaista soundia, tosin hetken sitäkin joutu säätämään. Mulle ei ole mitään merkitystä sillä onko vahvarissa putkipääte vai ei jos se vaan yksinkertaisesti kuulostaa paskalta omaan korvaan.

Näinhän sitä voisi luulla. Mitä minä noista perus hämyistä tiedän niin, mitä kovemmalle ne on laittanu, sitä paskemmalle soundannu. Tuo putkipääte taas auttaisi siihen, että ei vedä puuroksi.

Mun korvaan tuon soundi on alusta asti puuroa. Se on kyllä totta että Spider II:n soundi muuttuu paskemmaksi kun kovemmalle kääntää. Spidereissä on kaikissa se, että mitään, gainia, trebleä, middleä tai bassoa ei voi laittaa muita voimakkaammaksi kun soundi menee ihan käsittämättömäksi digitaalimössöksi.
Vladi
08.12.2008 12:54:38
Pystyykös myös kyseisen laitteen tehon puolittamaan vetämällä puolet putkista pois?
Kyllä se siitä.
syndrome-
08.12.2008 15:37:10
Pystyykös myös kyseisen laitteen tehon puolittamaan vetämällä puolet putkista pois?

Eiköhän se onnistu kuten muissakin putkistyrkissa. Reunimmaiset tai keskimmäiset röörit veks. Tosin jos 100w on liikaa niin kyllä se 50w on myös.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)