arrska77 24.02.2007 21:13:51 | |
---|
Tämmöisen vehkeen ostin käytettynä. Aidoiksi jenkki vehkeiksi oon näitä aina luullu, mutta tämä versio olikin made in china. Onko tämä joku halpaversio vai teettääkö VS kaikki tuotteet kiinassa? Naurakaa vaan mut maksoin 80e.. |
Lancelot 24.02.2007 22:11:37 | |
---|
Tämmöisen vehkeen ostin käytettynä. Aidoiksi jenkki vehkeiksi oon näitä aina luullu, mutta tämä versio olikin made in china. Onko tämä joku halpaversio vai teettääkö VS kaikki tuotteet kiinassa? Naurakaa vaan mut maksoin 80e.. Taitaa olla kiinassa tehtyjä kaikki. Mullakin esim. dodin polkimessa on reteesti Utah, Usa merkintä mut kuitenki löytyy se made in china. Tuskin mitään huonoja kauppoja olet tehny, ohan se uutena melki puolet kalliimpi. |
Jungleman 26.02.2007 09:45:23 | |
---|
Kiinalaisia todellakin ovat. Hinta kuulostaa olleen kohdallaan, aivan mainio löytö... Jos tuosta tykkää, siis. Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 |
Krice 08.12.2008 16:55:38 | |
---|
Nostan hieman vanhaa ketjua, kun olen suunnittelemassa H2O V2:n hankkimista. Onko kenelläkään kokemusta? Kannattaako ostaa tuo vai erikseen delay ja chorus -pedaalit? Luulisin, että erikseen ostettuna tulee ehkä sittenkin kalliimmaksi ja Jekyll on niin hyvä, että H2O ei varmaan ole hassumpi. |
adretlan 08.12.2008 17:08:09 (muokattu 08.12.2008 17:08:46) | |
---|
Nostan hieman vanhaa ketjua, kun olen suunnittelemassa H2O V2:n hankkimista. Onko kenelläkään kokemusta? Kannattaako ostaa tuo vai erikseen delay ja chorus -pedaalit? Luulisin, että erikseen ostettuna tulee ehkä sittenkin kalliimmaksi ja Jekyll on niin hyvä, että H2O ei varmaan ole hassumpi. H2O ei ole ollenkaan huono. Se on hyvä valinta jos ei tarvitse kovin monipuolista Delayta. No minä tarvitsen (tai ainakin sellainen on hauska olla :) joten mulla on Nova Delay. Järkevälle ihmiselle riittää yksinkertaisempikin. Chorusta en oo oo omaan soittoon kaivannu. En osaa siitä sanoa mitään :D EDIT: Jos kummatkin on jokatapauksessa ostamassa, niin kallistuisin tohon H2O. Saa molemmat samassa paketissa. On kivaa olla kalamies#35 >-)))> |
ravensoul 08.12.2008 21:57:27 (muokattu 08.12.2008 21:58:08) | |
---|
Onkohan tuota V2:ta miten muutettu vrt. ekaan versioon. Mulla on se vanha ja se puolustaa kyllä paikkansa hinnaltaan. Kaiku on nättisoundinen perusjuttu mutta ei kyllä kovin moneen taipuva. Chorus on hillityn tyylikäs, miedoimmillaan lähes huomaamaton mutta toisaalta siitä ei sitten oikein saa mitään übermuljutuksia jos sellaista haluaa. "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein |
Ole 10.12.2008 15:45:41 (muokattu 10.12.2008 15:46:20) | |
---|
Ns. normaalimusiikin soittoon molempien säädöt ja ominaisuudet ja soundit toimivat enemmän kuin hyvin, ja Visual Soundin filosofian tuntien semmoiseen lienee tarkoitettukkin. Sitten ku alkaa se signaalin kaiuttaminen ja tap-delayn päällä steppailu olemaan elämäntehtävänä, niin saattaa H2O:n ominaisuudet tulla vastaan. Omastani, vanhemman mallisesta yksilöstäni, on se fast/slow katkaisija niinsanotusti paskana. Enkä todellakaan ole sitä kummasemmin näperöinyt. Muuten voin kyllä suositella, sikäli mikäli nyt näistä vehkeistä mitään ymmärrän. Kaikki tuntee apinan, mutta apinapa ei tunne kettään. |