Aihe: Ibanez Backstop WANTED
1
kepittäjä
13.10.2006 10:01:22
Jos joku tietää mistä saa tämän Backstopin niin olisin tiedosta erittäin otettu. Kysyin osaa Ibanezin maahantuojalta joka sanoi että sen tekeminen on lopetettu 20 vuotta sitten ja niitä ei enään saa. Mutta varmasti jollain täällä sellainen osa löytyy kaapin nurkasta ja sen minulle voi myydä. Kiitos!

Ja niille jotka eivät tiedä mikä backstop on:
Se on ibanezin oma patentti tremsetteristä ja mielestäni parempi kuin Hishot tremsetter. http://www.jemsite.com/tech/img/ibzbackstop4.jpg
King Of Pop
Johann Onn
13.10.2006 14:18:22 (muokattu 13.10.2006 14:51:23)
Backstop Sama vehje löytyy täältäkin, 540S:än Edge:stä.

Mutta: Omani otin kauan sitten jo pois. Samalla lähti puolet siitä "matosta", johon se oli liimattu
(ilmeisesti jollain superliimalla). Tai voi olla, ett se "matto" oli ajan myötä murtanut, jostain kohtaa.

Ilman sitä kumimattoa tai sen korviketta, se ei toimi kunnolla. Olen testannut.
BackStop:in toimivuuden salaisuus tais olla just se, ett se oli liimattuna kiinni siihen ?

Omani on muuten "tässä" ja siinä lukee isolla "Ibanez" ja "Licensed Under Floyd Rose Patents."
Ei se siis välttämättä ole Ibanez:in oma keksintö.

E-bay:ssä noita on toisinaan näkynyt ja "myyjien markkinat" niissä näyttää olevan.

ESP:llä on joku samankaltainen (ja yhtä hankalasti saatavisa oleva) vehje. Sen kohdalla ilmeisesti
tulee vaan "2 jousta, enempää ei mahdu" ongelma. "ESP Arming Adjuster" sen nimi tais olla.

Sitten on vielä "Rockinger Black Box". Tiedä siten, toimiiko se kunnolla.

http://www.rockinger.com/index.html … ang=ENG&cat=WG261&art=16060

Joko toi on puolet pienempi kuin BackStop tai sitten tota ei saa samoihin ruuvinkoloihin.

Edit: Omaa BackStop:ia en myy, koska samanlaista ei välttämättä saa mistään tilalle.
Lennu
13.10.2006 15:18:11

Hetkopa... mun täytyy kaivella vanhoja romulaareja. Muistaakseni se on osina jossain, jostain syystä. Jos löydän, niin voin pistää postimaksuja vastaan. Takuuta ei ole ;)
"Ei, sä et näköjään ollenkaan käsitä missä suunnassa ongelmat on." "Mä käsitän,mut mä en tiedä sitä että saatko sä niihin ammattitaitoista apua?"
kepittäjä
14.10.2006 13:17:59
Sitten on vielä "Rockinger Black Box". Tiedä siten, toimiiko se kunnolla.

http://www.rockinger.com/index.html … ang=ENG&cat=WG261&art=16060

Joko toi on puolet pienempi kuin BackStop tai sitten tota ei saa samoihin ruuvinkoloihin.

Kiitos tuosta! täytyypä tutkia tarkemmin osaa. Ajattelin että jos tilaa 2 kappaletta noita ja asentaa ne samalla lailla ku backstopin niin se vois ajaa saman asian. Ruuvinkoloilla ei ole mitään väliä koska omassa ibassa ei vielä mitään koloja ole. Ne joudun kuitenkin poraamaan.
King Of Pop
hegemon
11.12.2008 20:57:20
Helou helou

Lainataanpas vanhaa aihetta.
Jos joltain löytyisi kyseinen backstop/osaisi suositella vastaavaa olisin kiitollinen.
Fenderin hipshot tremsetteri ei kiinnosta.
Kitarana Ibanez Jem edge pro tallalla
Wee-ooh Wim-o-weh
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)