georges 02.01.2009 16:17:17 | |
---|
Ajatuksissani, olen nähnyt savurenkaita läpi puitten ja ääniä niiden, jotka seisovat katsoen. |
oksatboys 02.01.2009 17:32:15 | |
---|
Minulle on tulossa piakkoin TC Electronicsin novamodulator, joka sisältää muutaman vätkytyksen. Maksaa n.150€. Voin kertoa kokemuksia jahka vehje saapuu... ringmodulator piristää kummasti! |
Fuu 02.01.2009 17:33:51 (muokattu 02.01.2009 17:34:22) | |
---|
Edelleenkin kannattaa katella noita vehkeitä mielummin Briteistä koska punnan arvo on laskenut rajusti. http://www.dv247.com/invt/46373/ Melkein 150e halvempi verrattuna Thomannin hintaan. |
oksatboys 02.01.2009 17:35:33 (muokattu 02.01.2009 17:38:11) | |
---|
Edelleenkin kannattaa katella noita vehkeitä mielummin Briteistä koska punnan arvo on laskenut rajusti. http://www.dv247.com/invt/46373/ Melkein 150e halvempi verrattuna Thomannin hintaan. Tuolta sen novankin tilasin, joka oli trendin mukaan myös edukas thomaniin verrattuna. Novassa voi yhtä aikaa käyttää kahtaa efektiä setsemästä, vehje on stereo ja presettejä voi tallentaa. ringmodulator piristää kummasti! |
Fuu 02.01.2009 17:37:52 | |
---|
Juu eikö mää tolle alottajalle meinasin. |
oksatboys 02.01.2009 17:39:10 | |
---|
Juu eikö mää tolle alottajalle meinasin. Juu tajusin sen tuossa:D En vaan avannut linkkiä aluksi, mistä paljastuikin sitten eri vehje... No korjailin tekstiä hieman. ringmodulator piristää kummasti! |
Jäämeri 02.01.2009 19:03:31 | |
---|
|
jawalami 03.01.2009 19:26:34 | |
---|
Morjens. Myin itse aikoinani MM4:n pois, koska se söi signaalia hiukkasen. Putkivahvistimen kanssa tämä oli kiusallinen juttu; soundi muuttui olennaisesti laitteen ollessa signaaliketjussa mukana. Nyt kitaran ja vahvistimen välissä nekottaa M13, eikä pahaa sanaa voi sanoa. Modulaatiot ovat samoina kuin edellisessä, mutta tallennuspaikkoja löytyy triplaten enemmän jo pelkästä poljinarsenaalista. Laitteessa on myös käyttökelpoisia reverb-ja delay-mallinnuksia. Hinta ei ollut ihan halvimmasta päästä, mutta true bypass antoi minulle syyn maksaa enempi kuin ensin ajattelin. M13 ei tee pienintäkään vaikutusta signaalin tasoon - ei edes napsahdusta anna, vaikka virrat katkoisi linjan ollessa auki. Suosittelen. |
J.RA 04.01.2009 07:11:03 | |
---|
Myin itse aikoinani MM4:n pois, koska se söi signaalia hiukkasen. Putkivahvistimen kanssa tämä oli kiusallinen juttu; soundi muuttui olennaisesti laitteen ollessa signaaliketjussa mukana. Tämä oli syy miksi itse luovuin tuosta line 6 vehkeestä... www.circusnecropolis.com
Katsasta uusi demo! ^^ |
Jäämeri 04.01.2009 16:34:21 | |
---|
Morjens. Myin itse aikoinani MM4:n pois, koska se söi signaalia hiukkasen. Putkivahvistimen kanssa tämä oli kiusallinen juttu; soundi muuttui olennaisesti laitteen ollessa signaaliketjussa mukana. Nyt kitaran ja vahvistimen välissä nekottaa M13, eikä pahaa sanaa voi sanoa. Modulaatiot ovat samoina kuin edellisessä, mutta tallennuspaikkoja löytyy triplaten enemmän jo pelkästä poljinarsenaalista. Laitteessa on myös käyttökelpoisia reverb-ja delay-mallinnuksia. Hinta ei ollut ihan halvimmasta päästä, mutta true bypass antoi minulle syyn maksaa enempi kuin ensin ajattelin. M13 ei tee pienintäkään vaikutusta signaalin tasoon - ei edes napsahdusta anna, vaikka virrat katkoisi linjan ollessa auki. Suosittelen. Itseltänikin jää MM4 tarpeettomaksi, kun taloon saapuu M13. Minusta tuon MM4:n miinuksena on se pieni kokonaisvolumen pudotus kun joku efekti on päällä. Itse kytkin vahvistimen boostin päälle samalla, joutui vaan polkaisemaan kahdesti. Häiritsee tai sitten ei. |
Foo Player 04.01.2009 17:40:41 | |
---|
Damage Controlin Glass Nexus on saanut kovasti kehuja. Itse olen harkinnut tuon ostamista. http://www.damagecontrolusa.com/pedals_ind.php?pedal=5 Jos joku löytää jostain esim. brittiläisestä verkkokaupasta edullisesti niin kertokaa. T-kaupan hinta on ihan järkyttävä, mutta Suomesta saa jo lähelle tuota 400€. http://mksmedia.net/media/fi/verkko … t/damage-control-glass-nexus-2.html Glass Nexusessa on erillinen analoginen polku suoralle signaalille johon sitten miksataan efektoitua signaalia prosessorilta. Pitäisi vaikuttaa mahdollisimman vähän kuivaan signaaliin. Eventidellä olisi myös ModFactor jossa efektit ovat huippuluokkaa. Itselläni on delaytä varten saman firman rinnakkaispedaali TimeFactor joka on erittäin hienosti suunniteltu peli. Modfactorin käyttöliittymä on sama kuin TimeFactorin jossa presetteihin pääsee käsiksi nopeasti kolmella jalkakytkimellä ja lisäksi laitteeseen voi laittaa ulkoisen 3 kytkimisen lisäpedaalin ja vaikka ekspressiopedaalin. Jos haluat ihan perinteisen käyttöliittymän jossa joka efektille on oma päälle pois polkukytkin, niin miksei sitten hankkisi niitä erillisinä pedaaleina? Ainakin on helppo vaihtaa jos joku efekti ei miellytä. Mutta jos tästä käyttöliittymästä voi hieman joustaa presettien suuntan niin Glass Nexus tai ModFactor ovat aika kovia vaihtoehtoja. It's one louder! |