Aihe: Hughes&Kettner Trilogy - putkikokemuksia/ehdotuksia
1
BigOrange
14.01.2009 14:10:50
On siis tullut aika vaihtaa uudetputket tuohon masiinaan.

Eli kalastelen tässä vähän kokemuksia erilaisista putkista, sisällä on siis ihan tehdasputket.

-Uber ja lead kanavaan olen ollut tyytyväinen.

-Crunch kanava on ollut turhan yläpäävoittoinen eikä hirveesti ole reagoinut eq nuppien säätämiseen.

-Clean kanavaan kaipaan enemmän headroomia että se tosiaankin pysyy puhtaana. Tällä hetkellä se lähtee vähän säröytymään jos kitarassa on volume täysillä.

Kiitos etukäteen vinkeistä!

H
"I am not your enemy so no apologies, please" -One Minute Silence
hapan
14.01.2009 14:19:41 (muokattu 14.01.2009 14:24:33)
-Crunch kanava on ollut turhan yläpäävoittoinen eikä hirveesti ole reagoinut eq nuppien säätämiseen.

-Clean kanavaan kaipaan enemmän headroomia että se tosiaankin pysyy puhtaana. Tällä hetkellä se lähtee vähän säröytymään jos kitarassa on volume täysillä.

Itse sain näihin parannusta vaihtamalla toiseksi etuasteputkeksi Tung Solin 12AX7:n.

http://www.uraltone.com/kauppa/product_info.php?products_id=677

Mulla on noita ylimääräisinä, mikäli kiinnostaa. Ja jos oikein muistan.
McNulty
14.01.2009 15:51:09
Itselläni on TAD Premium putkia Trilogy täynnä. Eli päätteessä:
- TAD EL34-SVT Premium EL34 Matched Quartet

Ja etusessa, vähän fiiliksestä (ja saatavuudesta) riippuen:
- TAD 7025/E83CC Highgrade Premium Selected
- TAD ECC803S Premium Selected

Olen tykästynyt käyttämään tuota ECC803S ensimmäisenä etusputkena, sen ansiosta puhdas soundi ja kevyt crunch kuulostaa mageelta. Ihan perus 12AX7 on mielestäni turhan rujo siihen. Sen sijaan E83CC muissa positioissa takaa sen, että gainiakin tarvittaessa löytyy. Lead-kanavalla olen soitellut ongelmitta niin Panterat kuin muutkin rankemmat hevitouhut. Crunch-osastolla boostin kera pöhinää ja höpinää on myös tarpeeksi... nimenomaan vanhempaan hevisoitteluun.

NOS-putkia voisin toki käyttää, mutta niissä on vähän turhan suolaiset hinnat ja saatavuus on suhteessa TAD Premiumeihin heikonlaista. Siksipä olen pysytellyt ihan "perusputkissa"...
Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)