palelee 10.03.2009 16:55:46 | |
---|
Olen hankkimassa uutta 7-kielistä kepakkoa, ja olen iskenyt silmäni tuohon kyseiseen malliin. Onko kellään omakohtaisia hyviä/huonoja kokemuksia? Itse en ole vielä kerennyt käydä testaamassa, joten tarvitsen apuanne :) Haulla löytyi muutama juttu mallista, mutta ei mitn ihmeellistä. Ainut mikä mietityttää, on toi Made in Korea. eli minkälaista on viimeistelyn jälki ? Mutta kitara ei olisi todellakaan kallis täällä Oulussa..655€ Kiitos ! Elämä on kuin polkupyörä, ja minä tykkään polkea sillä. |
TTV 10.03.2009 20:11:08 | |
---|
palelee: Olen hankkimassa uutta 7-kielistä kepakkoa, ja olen iskenyt silmäni tuohon kyseiseen malliin. Onko kellään omakohtaisia hyviä/huonoja kokemuksia? Itse en ole vielä kerennyt käydä testaamassa, joten tarvitsen apuanne :) Haulla löytyi muutama juttu mallista, mutta ei mitn ihmeellistä. Ainut mikä mietityttää, on toi Made in Korea. eli minkälaista on viimeistelyn jälki ? Mutta kitara ei olisi todellakaan kallis täällä Oulussa..655€ Kiitos ! Oletkos aivan varma tuosta Made in Koreasta? Mielestäni lavassa luki Indonesia kun kävin sitä Levytukussa testaamassa. Saatan toki muistaa väärinkin :-) Kannattaa ottaa vakavaan vertailuun myös Iban S7320, itse pääsyin ässään samaisessa vertailussa. Juttua aiheesta: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … &t=171475&o=0&#p8453933 "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.) |
JK1 10.03.2009 20:16:29 (muokattu 10.03.2009 20:19:46) | |
---|
palelee: Olen hankkimassa uutta 7-kielistä kepakkoa, ja olen iskenyt silmäni tuohon kyseiseen malliin. Onko kellään omakohtaisia hyviä/huonoja kokemuksia? Itse en ole vielä kerennyt käydä testaamassa, joten tarvitsen apuanne :) Haulla löytyi muutama juttu mallista, mutta ei mitn ihmeellistä. Ainut mikä mietityttää, on toi Made in Korea. eli minkälaista on viimeistelyn jälki ? Mutta kitara ei olisi todellakaan kallis täällä Oulussa..655€ Kiitos ! Jos on kiinteätallaista hakemassa niin ei taida tuo S-sarjalainen tulla kyseeseen. Huvikseenhan sitä kelluvaa ei kannta ottaa - jos ei meinaan ole tarvetta. Kyllä se Apex2 on Made in Indonesia - korealaisuudessahan ei mitään ongelmaa olisikaan tuon hintaluokan kitaraksi. Sevenstring.orgista löytyy tuosta kans jotain, ilmeisesti ihan jees keppi hintaisekseen. Viimeistely on samaa tasoa kuin muissakin indonesialaisissa iboissa eli perusvarmaa halpatuotantotasoa. Omassa RG321:ssä löytyyy vähäsen sanomista viimeistelystä, mutta ei mitään odottamatonta ongelmaa ole aiheuttanut. Nauhanpäät törröttää uutena eli ne tarvitsee hioa. Nauha on tänä talvena noussut ylös ja sitä olen korjauttamassa. Molemmat kylläkin taitavat liittyä enemmän halpojen puiden elämiseen kuin huonoon viimeistelyyn. Huomaahan siinä jossain hieman vinossa olevia ruuvveja ja sellaista mutta ei ne soittamista haittaa. Elektroniikka taitaa Apex2ssa olla sama kuin 1:ssä. Mikit on ainakin samat ja samalla tavalla säätyvät. |
TTV 10.03.2009 20:32:33 | |
---|
Juu, empäs huomannutkaan kiinteän tallan vaatimusta. Toisaalta, S:n ZR-talla tuntuu vähintäänkin kiinteältä oikein säädettynä. Itsekkin olen 99,9% kiinteän tallan mies, mutta nuo ZR-tallat toimii todella jämäkästi, eikä sitä eroa juurikaan huomaa kuin kammesta. "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.) |