Aihe: POD XTlive+sustainer
1
mikkosah
16.03.2009 12:55:39
mielestäni podin sustain on perseestä. Ajattelin ostaa Boss CS-3 Compression sustainer'in tohon podin rinnalle.

Osaako kukaan sanoo saisko sillä jeesiä paremman sustainin toivossa? TOimiiko se asiallisesti mallintavan multiefektin kanssa?

JA mihin järjestykseen efekti kannattaisi laittaa? Nykyisin minulla kitara-wah-pod-aktiivimonitorit.
Lets go through the wall!!!!
Antti1
16.03.2009 12:59:22
Podin sustain? Sustain tulee kylläkin kitarasta ja helpommin ikuisuuden soivaa ulinaa saa etsiä, kuin mitä noi mallintavat tarjoilevat.

Millainen soundi on hakusessa? Onko sulla gate käytössä? Millaisella äänenvoimakkuudella sä soittelet ja minkä oheislaitteiston kanssa? Gatet viduun ja volaa pömpeleihin, niin soi loputtomasti ellei kitaroissa ole vikaa.
mikkosah
16.03.2009 13:36:08
Antti1: Podin sustain? Sustain tulee kylläkin kitarasta ja helpommin ikuisuuden soivaa ulinaa saa etsiä, kuin mitä noi mallintavat tarjoilevat.

Millainen soundi on hakusessa? Onko sulla gate käytössä? Millaisella äänenvoimakkuudella sä soittelet ja minkä oheislaitteiston kanssa? Gatet viduun ja volaa pömpeleihin, niin soi loputtomasti ellei kitaroissa ole vikaa.

eio kerrostalossa voi paljoo luukuttaa ja toinen se että bändin kaa treenataan korvamonitoroinnilla, ei paljoa anna sustainii se systeemi.

Ja tarkoitinkin sitä että tuolla minun setillä ei saa sustainii luonnostaan, johon kaipaisin lääkettä.
Antti1
16.03.2009 13:38:09
Hankala homma. Voit sä koittaa sitä toki, mutta eikö tuossa itsessäänkin jo ole vastaava purkki mallinnettuna? Mun kokemuksien pohjalta se purkki tekee kyllä kaikkea muuta, kuin lisää sustainia. Soundin ainakin se tärvelee, jos ei muutosta kaipaa alkuperäiseen. :)
mikkosah
16.03.2009 13:39:04
Antti1: Hankala homma. Voit sä koittaa sitä toki, mutta eikö tuossa itsessäänkin jo ole vastaava purkki mallinnettuna? Mun kokemuksien pohjalta se purkki tekee kyllä kaikkea muuta, kuin lisää sustainia. Soundin ainakin se tärvelee, jos ei muutosta kaipaa alkuperäiseen. :)

no taidan unohtaa koko homman, ajattelin juuri tätä että saan neuvoja enne kuin tärvään 70€ siihen bossin laatikkoon.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)