Aihe: Ibanez RG350
1
Noose
12.03.2009 08:48:48
Onhan tästä ollu täällä jo juttua, mutta kertokaa ihmeessä jos teillä on omakohtasta kokemusta ku olen hankkimassa kyseistä kitaraa.
Alea Jacta est
wolfie21
12.03.2009 16:20:26

Minuakin kiinnostaisi kuulla kitarasta. Onko tuo edge 3 talla ihan surkea, vai pärjääkö sillä? Entä nuo mikit? onkos ne hyvät?
Painajaismainen
12.03.2009 16:22:33 (muokattu 12.03.2009 16:23:39)
wolfie21: Minuakin kiinnostaisi kuulla kitarasta. Onko tuo edge 3 talla ihan surkea, vai pärjääkö sillä? Entä nuo mikit? onkos ne hyvät?

Sanoisin ettei kannata. Mikit keskivertovakiotuhnut ja halpa lisenssitalla.
"Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka "Ei saakeli näitä sooloja. Jos joku olisi harrastuksen alkuvaiheissa näyttäny kuvan ysäri-Hetfieldistä ja sanonu, että komppaaja ei vonkaa, kaikki olisi toisin." - GRG40
Vladi
12.03.2009 17:31:25
Mulla on joskus ollu tuommonen valkonen, ei oo kyllä mikään kovin kummonen laite kyseessä.
Kyllä se siitä.
ravensoul
12.03.2009 21:07:57
Jos ei välttämättä tarvi olla RG ni tsekatkaa vaihtoehtona S320: halvempi, mahonkia, ergonominen soittaa sekä tuossa hintaluokassa ylivoimainen talla.
"Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein
KUNU
12.03.2009 21:42:16
Vladi: Mulla on joskus ollu tuommonen valkonen, ei oo kyllä mikään kovin kummonen laite kyseessä.

Tuossa hintaluokassa todella kova keppi. Itelläni on ollut RG370DX(hyvinkin lähellä tuota mallia) ja toimi erittäin hyvin.
Vladi
12.03.2009 22:05:03
KUNU: Tuossa hintaluokassa todella kova keppi. Itelläni on ollut RG370DX(hyvinkin lähellä tuota mallia) ja toimi erittäin hyvin.

Oiskohan mulla ollu sit maanantainyksilö? Osa nauhoista omassa oli piikikkäitä, talla temppuili ja kammen se muoviprikkasysteemi hajos samantien.

Aloittajalle, mene ja kokeile. Jos sattuu hyvä yksilö ni sit vaan rahat tiskiin. :)
Kyllä se siitä.
Noose
13.03.2009 07:24:04
ravensoul: Jos ei välttämättä tarvi olla RG ni tsekatkaa vaihtoehtona S320: halvempi, mahonkia, ergonominen soittaa sekä tuossa hintaluokassa ylivoimainen talla.

Pistähän ihan huumorilla linkkiä tuosta ku en löytäny mistään nimenomaan s320
Alea Jacta est
Antero5
13.03.2009 21:59:59
Joo toi talla kyllä on todella huono tatsinen verrattuna hieman arvokkaampaan versioon. Jos vaan yhtään saat säästettyä tai kerättyä rahaa kasaan, niin voin lämpimästi suositella RG1570 mallia. Se on kuitenkin sitten jo kunnon japsipeli ja ihan oikea kunnollinen isntrumentti. Eikä oo vielä kohtuuttoman hintainen. Taitaa olla Edukkain Prestige RG. Kyllähän tolla 350:lläkkin soittelee, mutta kuitenkin joskus haluat "upgreidata" niin kannattaa saman tien panostaa!

http://www.ibanez.co.jp/world/country/frame_finland.html
www.nothingrightleft.com www.theenchained.com
ravensoul
14.03.2009 13:22:01
Noose: Pistähän ihan huumorilla linkkiä tuosta ku en löytäny mistään nimenomaan s320

http://www.thomann.de/fi/ibanez_s320wk.htm
"Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein
Noose
18.03.2009 12:19:58
Antero5: Joo toi talla kyllä on todella huono tatsinen verrattuna hieman arvokkaampaan versioon. Jos vaan yhtään saat säästettyä tai kerättyä rahaa kasaan, niin voin lämpimästi suositella RG1570 mallia. Se on kuitenkin sitten jo kunnon japsipeli ja ihan oikea kunnollinen isntrumentti. Eikä oo vielä kohtuuttoman hintainen. Taitaa olla Edukkain Prestige RG. Kyllähän tolla 350:lläkkin soittelee, mutta kuitenkin joskus haluat "upgreidata" niin kannattaa saman tien panostaa!

http://www.ibanez.co.jp/world/country/frame_finland.html

Olen opiskelija mutta pitänee kesällä kattoa! Kiitos vinkistä
Alea Jacta est
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)