Aihe: Carlsbro 75 Twin Channel
1
ukanaakka
22.03.2009 21:19:46
käsiini kulkeutui Carlsbro 75 Twin Channel putkinuppi, jossa vähän laittoa. osaakohan joku valottaa mitään vahvarista, kokemuksia, mielipiteitä, vuosimalli. mikä olisi hyvä kaappi kaveriksi? sarjanumero on 11254.
bubu
22.03.2009 22:06:08
Itsellä on 60 TC, ja sarjanumero satanen ton jälkeen. Muistaakseni Carlsbrolta kertoivat mulle että on n. 1970-1972 välillä tehty, niiden arkistot oli tuhoutuneet joten eivät pystyneet tarkempaa tietoa antaamaan. Tehtaalle kannattaa olla yhteydessä, lähettivät mulle ilmaiseksi originaalin manuaalin ja kytkentäkaaviot kun ilmoitin osoitteen.

Itsellä Carlsbro on aktiivisessa käytössä H&K CC212-kaapin kanssa, jossa on sisällä Celestionin Greenback ja Vintage30, ja hyvin tuntuu toimivan monessa menossa. Soundissa on oma mielenkiintoinen luonne, ja siihen olen tykästynyt paljon. Joskus netisä väitettiin soundin olevan plexi-Marsun tyylinen säröillä, mutta ei ihan yhtä hunajainen. Itse en käytä pääteastesäröä ihan erityisen paljoa (keinokuorman rakennus kesken) niin siitä en osaa sanoa.
There is a very fine line between "hobby" and "mental illness".
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)