Muuton yhteydessä kaivettiin mutsin miesystävän kamojen seasta tämmönen kitara (ks. tuolt mun kuvista, se punanen kitara). Ibanez mikä? Jos joku tietää, ni tieto olis mukavaa. Toi on vanha kitara, varmaa jostai 60-70-luvulta. Muuta ei sit tiedetäkkää. Kiitos. Yamaha Dalmatian -custom edition, "Täplä" |
Se on noita Ibanezin Rickenbacker-kopioita. Osa on enemmän, osa vähemmän jonkin tietyn Riksumallin kopioita. Se, mikä Ibanezin mallinimi tuo on ei ole tiedossa. Nimeämine oli tuolloin kyllä aika hämärää Iballa, esimerkiksi tuon ajan Concord-akustiset olivat esimerkiksi usean ihan tyystin erilaisen Gibsonin ja Fenderin mallien kopioita. Minulla oli aika lailla tuollainen noin vuonna 1993. Hieno, mutta soittokelvoton. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
varakeef: Se on noita Ibanezin Rickenbacker-kopioita. Osa on enemmän, osa vähemmän jonkin tietyn Riksumallin kopioita. Se, mikä Ibanezin mallinimi tuo on ei ole tiedossa. Tuohon sitten on helppo vastata, se "mallinimi" on unknown, eli tuota Ricky-kopioo ei sitten sen paremmin ole nimetty. Vuosimalli on kuitenkin 1968, koskapa ei tuota tehty kuin vuoden verran.. Näyttäis äkkiseltään olevan ihan orkkiskunnossa, vibranveivikin tallessa. Kyllä tuosta nuo "suuren maailman" Ibanezin lawsuit-mallien keräilijät ihan kohtuullisesti maksaisivat, luulen. Kitarakopioita ei Iballa ollut Riksuista kuin tuo yks, bassoista sitten sitäkin enemmän, kalleimpana se "oikea neckthru" 4001-kopio. |