Aihe: Peavey classic 30 - reverb katoaa
1
JMzz
31.03.2009 09:52:04

Mikähän mahtaa olla vikana kun tosta classicin reverb mykistyy ihan äkisti lähes joka kerta kun ton käynnistää kylmänä. Jos käyttää virrat poissa niin reverb yleensä palaa takaisin. Saattaa sis liittyä lämpenemiseen.

Joku konkka hajalla? Reverbin liitokset olen tarkistanut ja niiden pitäisi olla kunnossa.

Ehdotuksia?
-
Progorava
31.03.2009 18:43:02
JMzz: Mikähän mahtaa olla vikana kun tosta classicin reverb mykistyy ihan äkisti lähes joka kerta kun ton käynnistää kylmänä. Jos käyttää virrat poissa niin reverb yleensä palaa takaisin. Saattaa sis liittyä lämpenemiseen.

Joku konkka hajalla? Reverbin liitokset olen tarkistanut ja niiden pitäisi olla kunnossa.

Ehdotuksia?

omasta 50w nupista on kerran kärähtänyt kaiun IC-piiri.
Putkinäkö, putkiaivot ja Putkivahvarit...
Zeeboo
31.03.2009 21:14:04
JMzz:...Ehdotuksia?

Lämpöperäisissä pätkimisongelmissa syyllinen on monesti kylmäjuotos. Kannattaa varmaan käydä läpi kaiun lähdön ja tulon juotoksia piirilevyltä. Jos siinä levllä on operaatiovahvistimia tms puolijohteita, saattaa niiden käyttösähköissä olla hämminkiä: Virtalähteen elkot ja taas niiden juotokset.

Näkemättä vaikea arvuutella, mutta näitä lähtisin itse arpomaan.
"Kaikki äänet, jotka saat soitettua, syntyvät tekniikasta. Ne äänet, jotka jätät soittamatta syntyvät hyvästä mausta."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)