Hei vaan. Olen omistanut vinonpinon eri vahvareita, mutta en vielä koskaan sitä oikeaa. Tällähetkellä soitan toistaisesksi trankku peleillä H&k Matrix:illa, Marshallin VS265 ja KMD:n kaapilla. Ks Artikkelit! Mutta asiaan! Etsin seuraavanlaista saundia, jonka/joita voi kuulla kyseisiltä levyilta/artisteilta/Kitaristeilta. Siis tällaisen soundin haluan. Levy: Hardline: Double eclipse. Kitaroissa Neal Schon, Joey Gioeli, Johnny Gioeli Levy: Savatage: Streets. Kitarassa legendaarinen Criss oliva. Mielestäni yksi parhaimmista soundeista omaavista soittajista. Levy: Winger: In the heart of the young. Kitarassa loistava Reb Beach Tässä siis esimerkkejä siitä saundimaailmasta, jota tavoittelen. Olen harkinnut: Seuraavien laitteiden ostoa, päästäkseni edes lähelle, kyseisten kitaristien soundia. Huom nyt en puhu heidän tatsista. Marshall dsl 100 "suhr" OD-100, se mitä reb Beach käyttää Peavey 6505 Hughes&Kettner trilogy Tai jotain muuta: Suositelkaa. Kaappina aion käyttää juuri ostamaani KMD:n Celestion elemeteillä varustettua 4x12 8ohm kaappia. Ja uuden nupin ostan vasta sitten kun olen saanut MESAN-settini myytyä. Ks. Tori: Mesa-Boogie Rect-O-verb Kiitos ja Kumarrus! Toiset menee, toiset tulee, mutta minä tärisen. |