Aihe: Missä säädättää kitara Kokkolassa?
1
miklo79
14.04.2009 10:44:16
Missä Kokkolassa kannattaa säädättää kitara? Ostin uuden LTD EC-1000 englannista ja siinä on säädöt ainakin senverran pois kohdaltaan että matalimmat kielet hieman särisee.. Mikä olisi edullinen mutta hyvä säätöpaikka?
VIPMetal
14.04.2009 10:59:39

Oisko Kokkolan Laitevälitys? www.musiikkiliike.fi

Tai sit ruuvaat ite vähän tallasta kieliä ylöspäin. Ja intonaatiota, jos tarvii niin säätää niin kohdalleen kans. Säästät rahaa ja helppoa tehdä. Ennen oli enemmänkin musaliikkeitä, mut Englanti/Saksa tappo ne. =) No jaa, ei siellä ollu ku Friisin Music Shop ja se kai loppu ihan omasta tahdosta..
Minä lennän, polskin ja uin. Sanon sulle kvaak, ystävälle kvaak, kvaak sanon teille kaikille.
Silppuri
14.04.2009 13:27:20 (muokattu 14.04.2009 13:33:16)

Melametsälle viet kitaran. Vai vieläkö mies Kokkolassa vaikuttaa?

E: Jaa eipä taida enää Kokkolassa olla mies. Ainakaan pikaisella googletuksella ei löytynyt mitään. Sen paja oli ennen siinä entisen kirjaston kans samassa talossa. Tais olla jopa sama sisäänkäynti. Se on ainakin kaveri, joka osaa hommansa.
"I havent slept since I woke up."
miklo79
15.04.2009 08:49:26
Silppuri: Melametsälle viet kitaran. Vai vieläkö mies Kokkolassa vaikuttaa?

E: Jaa eipä taida enää Kokkolassa olla mies. Ainakaan pikaisella googletuksella ei löytynyt mitään. Sen paja oli ennen siinä entisen kirjaston kans samassa talossa. Tais olla jopa sama sisäänkäynti. Se on ainakin kaveri, joka osaa hommansa.

Melametsä taitaa vaikuttaa nykyään Helsingissä Soitinpajassaan.. Vai onko näin?

Tällainen ainakin löytyi netistä:
Soitinpaja Jukka Melametsä Hämeentie 15 046 850 1610
00530 HELSINKI jukka.melametsa (at) welldone.fi
miklo79
15.04.2009 08:51:05
Tietääkö joku osaavatko tehdä säätöhommat Laitevälityksessä kunnolla vai onko sama että aloittelija säätää itse?
oksentaja
19.04.2009 12:43:20

Osaavatko? tuo onkin iänikuinen kysymys. Opettele itse säätämään niin säästät pitkän pennin. Ja onhan se hyvä ymmärtää instrumenttinsä "sielunelämääkin".
Juicy
19.04.2009 14:52:08

miklo79: Tietääkö joku osaavatko tehdä säätöhommat Laitevälityksessä kunnolla vai onko sama että aloittelija säätää itse?

Kyllä mä uskoisin että siellä osaavat kitaran säätää, vaikka ne liikkeen kitarat ei aina parhaimmissa säädöissä oliskaan. Mutta jos itse on jo harjaantunut kitaransäätäjä niin silloin on sama kun itse laittaa soittokuntoon.

Tokihan siinä säästää rahaa kun itse opiskelee, yleensä homma on kiinni siitä haluaako säästää omia hermojaan ongelmatilanteissa, vai mennä läpi harmaan kiven ja opetella kunnolla säätämään soittimensa.
"Elämä on kovaa, mutta ilman kovaa ei ole elämää"
Marwel
19.04.2009 15:23:42 (muokattu 19.04.2009 15:28:31)
Kysy jos miso jaksais. m.netin käyttäjä MICOW
Pätevä kaveri käsistään. Mela on tosiaan nykään Hellsingeis. Kannattaa ite opetella perusteet mut onhan siitä apua jos joku alussa neuvoo mitä tehä jos on ihan kuutamolla. Laitevälityksen huolloista en osaa mitään faktaa sanoa, En tiedä kuka siellä noita hommia tekis.
Cocksucker!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)