Aihe: VOXin kaveriksi?
1
rämpyttäjä
19.04.2009 09:44:10
Kannattaisko hankkia jotain krääsä tohon mun VOXin 15 putkivahvistimen rinnalle jotain etu-tai putkiasteita tai vastaavia?? Haluaisin irti enemmän soundillisesti ja muutenkin.
Satu ja Tuija
19.04.2009 09:50:26
Joku magee putkiaste vois olla ihan bono.
JuSu
19.04.2009 09:55:22
rämpyttäjä: Kannattaisko hankkia jotain krääsä tohon mun VOXin 15 putkivahvistimen rinnalle jotain etu-tai putkiasteita tai vastaavia?? Haluaisin irti enemmän soundillisesti ja muutenkin.

Kyllähän kaikenlaisia tzydeemejä voi koota, ja näin saada just monipuolisuutta soundimaailmaan.

Kantsii kuitenkin miettiä, mitä haluaa, ja vasta sitten lähteä ostoksille. Voipa jopa olla niin, että paras ratkaisu on vaihtaa vahvistinta kokonaan johonkin monipuolisempaan.

JuSu
Mitäs sulle kuuluu?
rheinone
19.04.2009 09:56:15
Eturauhanen tois tohon reippaasti lisää the edgeä. Jöötteporitsöyndiahan tosta ei saa millään.
Mandarax
19.04.2009 11:28:14
Kannattaisko hankkia jotain krääsä tohon mun VOXin 15 putkivahvistimen rinnalle

Ei mun mielestä kyllä kannata.
I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
rämpyttäjä
19.04.2009 12:05:29
Ihan senkin kannalta ajattelin ton kaveriksi jos myöhemmin ostais sitten paremmat vehkeet joiden kanssa vaikka esim. tuollainen ENGL E530 jota oon nyt zoomaillu. En tiiä sit toimiiko
rheinone
19.04.2009 12:46:42
Oli mulla tommonen Mesa/Boogie V-Twin joskus Fenkun putkipelin edessä.

http://www.throughboxit.co.uk/aziz. … uk/htdocs/NewFiles/peddles/p33.html

Kyllä siitä apua oli. Jäi tarpeettomasti kun hommasin Marsun styrkkarin. Luulis vaan että VOX 15W styrkkaristakin irtois kunnon säröt ihan perus overdrive-purkilla ettei mitään pre-amppeja eteen tarttis.
ras ta far i
22.04.2009 13:43:16
Hanki joku overdrive (esim. boss dynadrive), fuzzi (esim. fuzzface), delay (esim. boss re-20 tai joku muu nauhakaikua mallintava) ja vaikka wah wah pedaali. Noilla kyllä saa Voxista jo aikamoisen saundipaletin irti.
Ei se putkietunen mitään autuutta luo, niitäkin on niin moneen lähtöön. Fenderiä ja voxia ei voi oikein vertailla päittäin, että se mikä sopii Fenderille sopisi myös Voxille.

Nää on vaan mun näkemyksiä, siitä mikä sopii Voxin kanssa käytettäväksi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)