sonata 18.03.2007 15:46:09 | |
---|
Elikkäs haku poissa käytössä niin kyselenpäs teiltä arvoisat tietäjät :) Eli kotisoitteluun ja nauhoitteluun hakusassa olisi vahvistin. Itse olen ajatellut Tech 21 Trademark 30 :sen ostoa. Soundeiltaan se on mahtava mielestäni, mutta onkos kellään kokemusta nauhoittelusta tuolla? Ja on myös sallittua edotella muita comboja kotisoitteluun / nauhoitteluun. moro |
saastara 18.03.2007 16:03:45 | |
---|
Elikkäs haku poissa käytössä niin kyselenpäs teiltä arvoisat tietäjät :) Eli kotisoitteluun ja nauhoitteluun hakusassa olisi vahvistin. Itse olen ajatellut Tech 21 Trademark 30 :sen ostoa. Soundeiltaan se on mahtava mielestäni, mutta onkos kellään kokemusta nauhoittelusta tuolla? Ja on myös sallittua edotella muita comboja kotisoitteluun / nauhoitteluun. Eikös noissa Trademarkeissa ole kaikissa se kaappimallinnettu ulostulo..? Siinä pienemmässä tapauksessa muistaakseni ainakin oli ja oikein hyvältä kuulostikin vielä. Tuskinpa tuo isoveli sen huonommin asiaa hoitaa. Lisää middleä. |
kojones 18.03.2007 16:11:35 | |
---|
Eikös noissa Trademarkeissa ole kaikissa se kaappimallinnettu ulostulo..? Siinä pienemmässä tapauksessa muistaakseni ainakin oli ja oikein hyvältä kuulostikin vielä. Tuskinpa tuo isoveli sen huonommin asiaa hoitaa. Hyvä vahvistin ja se ulostulo on kyllä. Miun käsittääkseni toi 30 on tehoja ja kaiutinta lukuunottamatta sama kuin 10. |
sonata 18.03.2007 19:49:59 | |
---|
Ite kans tykkään soundista kun hullu puurosta...lähtee mahtavasti mielestäni andy timmonsin tyyliset soundit "halvalla" kotisoitteluun ja muutenkin aika hyvä mesa-soundi mielestäni :) Vähän hintavahan se vain on mutta eikös se niin ole että köyhän ei ole varaa ostaa huonoa ;) moro |
terry 18.03.2007 20:38:50 | |
---|
Loistava peli! On hyvän soundin lisäksi kaikki tarvittavat liitännät. Kompit tulee isolla kädellä! |
sonata 20.03.2007 22:05:19 | |
---|
Tänään ostin tuon kotiin :) Kyllä aivan mahtava soundeiltaan, mutta kylläpäs tuosta lähteekin ääntä hirveästi :o tuollahan vetää joo blyys-keikan kevyesti mielestäni :) Nauhoitteluun en vielä kerennyt testata mutta eiköhän sekin tässä lähiviikkojen aikana korjaannu. moro |
MTM 13.05.2009 14:55:54 | |
---|
Joo, vanha on ketju, mutta otsikko minulle sopiva. Olen soitellut Rolandin Cube 30X:n läpi joitain aikoja, ja tullut tulokseen että siinä on paljon sellaista mitä en tarvitse. Efektit ovat turhia, ja delayn otan mieluummin erillisestä pedaalista. Mallinnoksista suurin osa on samoin tarpeettomia, tarvitsen lähinnä "classic stack" (marsu) ja "Brit combo" (VOX) tyyppisiä soundeja sekä puhdasta. Tehoja en tarvitse kotisoitossa nykyistä enempää, mutta efektiloopin voisin kyllä huolia. Samoin hiukan nykyistä "orgaanisemman" ja vähemmän prosessoidun kuuloisen äänimaailman. Kysymys: Olisiko tältä pohjalta perusteltua vaihtaa Tech 21 trademark 30:een? |
Silppuri 13.05.2009 15:15:00 | |
---|
"I havent slept since I woke up." |
d3monilaama 13.05.2009 16:52:35 | |
---|
Silppuri: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=178399 Tuossahan on heti ekana tuollanen klippi TM60:llä. Meikäläisen korvaan ainakin kuulostaa cube30:stä paremmalta. Ainakin tuo raskaampi osasto. Ilmeisesti sitä et kuitenkaan hakenut... Mutta tuohan olikin soitettu Metal Muffilla puhtaalle kanavalle. Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista. |
Spiral 13.05.2009 16:56:57 | |
---|
|
Midrange 13.05.2009 18:24:40 | |
---|
Tech 21:set on todella hyväsoundisia vahvareita hintaisekseen. Mulla on trademark 10 (se 15 wattinen) jossa vahvarin omat säröt on todella perseestä. Saman huomasin tuosta trademark 30:sta mitä liikkeessä testailin. Sustainia on todella vähän etenkin korkeammilla taajuuksilla, mutta pedaaleillahan tuo korjaantuu helposti. Hyvänä puolena noissa techeissä on aktiiviset EQ:t eli niitä säätämällä saa aidosti korostettua taajuuksia eikä vain leikattua niitä. |
Silppuri 14.05.2009 08:12:01 | |
---|
d3monilaama: Mutta tuohan olikin soitettu Metal Muffilla puhtaalle kanavalle. Niinpäs olikin... "I havent slept since I woke up." |
T.K. 14.05.2009 08:42:51 | |
---|
Kyllä se yläpään sustain löytyy kun tarpeeksi tutustuu säätöihin.Laitteesta voi saada nopealla tsekkauksella aivan väärän kuvan.Siis aivan mahtava peli koti soitteluun, miks ei myös keikoille. |
Teppo2 14.05.2009 10:29:49 | |
---|
T.K.: Kyllä se yläpään sustain löytyy kun tarpeeksi tutustuu säätöihin.Laitteesta voi saada nopealla tsekkauksella aivan väärän kuvan.Siis aivan mahtava peli koti soitteluun, miks ei myös keikoille. Totta. Joutui omistamaan jonkin aikaan ennen kuin oppi säätäämään. Tässä vielä tällainen: http://www.cstone.net/~halouis/tm10/index.html?all "Vakosametti - sopii sulle, ei mulle." |
Midrange 14.05.2009 13:58:44 (muokattu 14.05.2009 15:30:53) | |
---|
T.K.: Kyllä se yläpään sustain löytyy kun tarpeeksi tutustuu säätöihin.Laitteesta voi saada nopealla tsekkauksella aivan väärän kuvan.Siis aivan mahtava peli koti soitteluun, miks ei myös keikoille. Niin, tuokin on tietysti makuasia mikä on kellekin riittävä sustain. Itse olen omistanu tuon n. 5 vuotta eikä siitä saa millään säädöillä omiin tarpeisiin riittävää sustainia ilman ulkoista pedaalia. Tuon techin sustainin puutteen huomaa kyllä todella selvästi niin että vaikka techin säädöt olisivat mitä tahansa, yhden nuotin pickaaminen kitarasta sammuu melko nopeasti. Mutta asettamalla tech puhtaalle soundille ja siihen vaikkapa joku ihan perussäröpedaali niin nuotti soi muutaman sekunnin kauemmin sammumatta. Techissä ei yksinkertaisesti riitä gainit tuohon samaan oli sen säädöt sitten mitä tahansa. |
MTM 15.05.2009 08:34:44 | |
---|
Kiitos näkemyksistä ja linkeistä. On se kyllä kiinnostava peli, ei voi mitään. |
petrin1 15.05.2009 09:11:04 | |
---|
ihtellä ollut 10 ja 60.molemmat olivat hyviä ja monipuolisia vehkeitä.. tuo kymppi on mielestäni jotenkin parempi kuin tuo 30 versio mutta sekin hyvä. |