Karvalakki 20.05.2009 09:03:08 | |
---|
Onko JACKSON KVX10 KING V BK UPGRADE hyvä kitara ja kannattaako se ostaa, kun on jo jonkin aikaa tullut soitettua ja olisi v kitaran kiilto silmässä Juttua on kuulunut että se olisi heikko ja tälläistä valaiskaa minua.. |
HeavyMachinery 20.05.2009 09:08:16 | |
---|
Ei oo se on ihan kakka.... Osta ennemmin Yamaha Pacifica. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
lavaamo 20.05.2009 10:10:26 | |
---|
Tuskin on kovin kaksinen keppi. Jacksonilla ei taida tuollaista vähän halvempaa laadukasta KV:tä ollakkaan. Ellei ole pakko olla KV, niin katsele ennemmin torilta käytetty DK2, RR3 tai KE3 Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
tommium 20.05.2009 12:54:27 | |
---|
Serkulla on tuollainen "kitara" ja sitä testattuani en todellakaan suosittele hankkimaan. Ainakin kyseinen yksilö oli melkoisen huono. Jos tuon mallinen kiinnostaa niin seuraile ihmeessä mnetin toria ja sieltä käytettynä joku RR3 tai LTD MMV kiinteätallaisena. ...mä sanon viimeisen sanan, Jasse on gay. |
fasces 20.05.2009 13:04:55 | |
---|
I kissed the goat, I liked it. |
Juicy 20.05.2009 15:32:08 (muokattu 20.05.2009 15:34:06) | |
---|
Jos V-mallin runko on se tärkein kriteeri, niin parasta laatua suhteessa pätäkkään saat Ibanezin VBT700:sta. Torilla pyöri ainakin yksi johonkin 500€:n pintaan, ja siinä olis tietyssä mielessä valmis mättökeppi. Olettaen että tykkää mahonkirunkoisesta neck-thru rakenteesta kiinteällä tallalla sekä dimarzion d-activatoreista. Ehkäpä paras "Out-of-the-box" metallikitara jos ei floikkaa kaipaa. Sitten ltd:llä on oma V-sarjansa http://www.espguitars.com/guitars_v.html jotka ovat luultavasti ihan ok keppejä, mutta näin yleisesti nuo ltd:t tuntuu vähän semmosilta muovisilta leluilta (imo). Kannattaa toki kokeilla, ei mun mutuilua haudanvakavasti tarvi ottaa. :D ---------------------------- Offtopic (tai sitten ei) Siis ei jessus näitä "arvosteluja"... http://www.ultimate-guitar.com/revi … ars/jackson/kvx10_king_v/index.html Erityisesti naurattaa, kuinka hardwaren kehutaan kestävän lähes mitä tahansa. =) EDIT: Ottaa silmät käteen: Tuossahan on kiinteä talla? Saako noita enää mistään? "I go where I please, and I please where I go" |
Vladi 20.05.2009 15:41:54 | |
---|
Juicy: ---------------------------- Offtopic (tai sitten ei) Siis ei jessus näitä "arvosteluja"... http://www.ultimate-guitar.com/revi … ars/jackson/kvx10_king_v/index.html Erityisesti naurattaa, kuinka hardwaren kehutaan kestävän lähes mitä tahansa. =) EDIT: Ottaa silmät käteen: Tuossahan on kiinteä talla? Saako noita enää mistään? Mun mielestä hauskinta noissa arvosteluissa on se, että kitaraa soitetaan joko metalzonen tai spiderin läpi ja soundi on kuulema täydellinen. Juu u... :D Kyllä se siitä. |
pietari-poika 20.05.2009 16:10:06 | |
---|
Vladi: Mun mielestä hauskinta noissa arvosteluissa on se, että kitaraa soitetaan joko metalzonen tai spiderin läpi ja soundi on kuulema täydellinen. Juu u... :D Nojoo, noissa piireissä hyvä soundi on tietenkin kunnon ampiaispesäsärö. |
TTV 20.05.2009 20:08:01 | |
---|
Perus-V:tä havittelevalle se yllämainittu Ibanez on varmasti kokeilemisen arvoinen. Itse useampaa LTD:tä käyttävänä voin rohkaista kokeilemaan V-500 mallia ja DV-8R. Mustainea (DV-8R) pyörii vähän väliä torilla 700€ pintaan ja tuota V-500 saa jo siihen pintaan uutena. Deanilta löytyy myös mellevän näköisiä V-malleja kohtuu hintaan ainakin '79 sarjasta ja Mustainen signature mallistosta. Toki nämä Foorumien kommentit ja Youtuben videoklipit ovat tapauskohtaisia, eikä niitä kannata ottaa totena, suuntaa-antavana ehkäkin :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.) |
Karvalakki 20.05.2009 23:07:16 | |
---|
Mutta onko kyseinen keppi parempi kuin Epiphone SG G400 Cherry Että onko aihetta vaihtaa kyseiseen jacksoniin? |
pinballwizard 20.05.2009 23:29:51 | |
---|
Ite kyllä pysyttelisin Epiphonessa sillä ei toi hinta/laatu niissä juuri muutu... SG on musta myös maukkaamman näkönen. Sitten tossa Jacksonissa on toi lisenssifloideri josta ei ikinä tiedä, Mnetissä tupataan noita haukkuun, ei henk.koht. tietoo siitä... Hyvää Elämää... |
H.Corruption 21.05.2009 00:05:30 | |
---|
Juicy: Jos V-mallin runko on se tärkein kriteeri, niin parasta laatua suhteessa pätäkkään saat Ibanezin VBT700:sta. Torilla pyöri ainakin yksi johonkin 500€:n pintaan, ja siinä olis tietyssä mielessä valmis mättökeppi. Olettaen että tykkää mahonkirunkoisesta neck-thru rakenteesta kiinteällä tallalla sekä dimarzion d-activatoreista. Ehkäpä paras "Out-of-the-box" metallikitara jos ei floikkaa kaipaa. Sitten ltd:llä on oma V-sarjansa http://www.espguitars.com/guitars_v.html jotka ovat luultavasti ihan ok keppejä, mutta näin yleisesti nuo ltd:t tuntuu vähän semmosilta muovisilta leluilta (imo). Kannattaa toki kokeilla, ei mun mutuilua haudanvakavasti tarvi ottaa. :D ---------------------------- Offtopic (tai sitten ei) Siis ei jessus näitä "arvosteluja"... http://www.ultimate-guitar.com/revi … ars/jackson/kvx10_king_v/index.html Erityisesti naurattaa, kuinka hardwaren kehutaan kestävän lähes mitä tahansa. =) EDIT: Ottaa silmät käteen: Tuossahan on kiinteä talla? Saako noita enää mistään? Joo toi Ibanez on hyvä keppi. Kaula on tuntumaltaan hyvin lähelle USA Jaskoja ja mikitkin suht hyvät. LTD:t on kaulaltaan paksumpia ja viimeistely oli ainakin niissä joita katselin kerran aika kehnoa. Yli 1000€ maksavassa neck-thru-kitarassa näkyy keskipuu selvästi rungosta. Jaskan X-sarjan unohtaisin heti, ei se pro-sarjakaan kovin kehuttava ole. Ainakin RR3:ssa on sama kaula kuin RX10:ssä ja JT580LP on aika surkea viritys. |