Aihe: kumpi parempi metalli mättäykseen
1
ReBeat
18.05.2009 01:25:11

Moi oon päättänyt tilata putkinupin mutta en tiedä kumpi olisi parempi, IMG GAT-100R vai T.TSUNAMI AT-100 ?! Tuossa tsunamissa epäilyttää kun on vähemmän säätöjä mutta tehot on samat, löytyyköhän yhtä hyvät puhtaat sitten, ainakin reverbiä pystyy vähentämään molemmissa. Säröillä kuitenkin enimmäkseen olisi tarkoitus vetää dropped E:stä mutta sovitukset on katsottu. Myös onko tuolla AT-100:la jotain yhteyttä andy timmonsiin kun ibanezillakin on se A.T?!

Tässä vielä linkit:
http://cgi.ebay.de/Voll-Roehren-Top … -IMG-GAT-100R_W0QQitemZ370202715995
http://cgi.ebay.de/T-TSUNAMI-AT-100 … -Roehren-Tube_W0QQitemZ290298006758
Juicy
18.05.2009 01:36:30

Aivan ihme nuppeja, en ole koskaan moisista kuullutkaan... Jos noista kahdesta pitäisi valita, ottaisin katu-uskottavamman näköisen, eli Tsunamin.

PS. Suosittelen V-amp Pro+päättäri-yhdistelmää ;-)
"I go where I please, and I please where I go"
McNulty
18.05.2009 02:46:26
T.Tsunami kuulostaa ihan Thomannin T-perheeltä... kaikki t.boxeineen ja t.ampeineen, mitä niitä nyt oli.

Ebaystako se threadin aloittaja meinasi vaffarinsa hommata? Eikö olisi fiksumpaa ostaa vahvistin ja lyödä rahat tiskiin vasta sitten kun on KUULLUT ja SOITTANUT vahvistinta? Tuntuu hullulta tilailla sokkona, kokeilematta ensin.
The game's out there, and it's play or get played. That simple.
Antti1
18.05.2009 02:49:53
bonecrusher: T.Tsunami kuulostaa ihan Thomannin T-perheeltä...

Mun mielestä kuulostaa väsyneeltä läpältä, siis tää koko ketju. Pahoittelen jo etukäteen, jos olen väärässä...
"I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB
trih
18.05.2009 03:02:03
Niillä on kyllä vähän virhettä desimaaleissa. Nupin oikea hinta on 49.90e.
Just.
pekurides
18.05.2009 03:21:26

jo oot mahottomat pömpelit bongannu!

..taidat ehkä haluta erottua valtavirrasta? :=)

ei ikuna kuullukkkaan täälläkään.. eka vaikuttais päällepäin aika suoralta Marshall kopiolta.. ei pysty mitään edes veikkaaman.

toka hiukan modernimmalta Peavey 5150 henkeen, mutta etusputkia vain 3 pivin 5-6 sijaan niin asettaa epeilyksen kuinka high-gain mahtaa lopupeleissä ollakkan?

vaikka nuo 3 putkea riittävät vissiin jopa 6:n gainstageen vai miten se menee?

Mutta niitä pitäisi myös käyttää muuallakin niin jotain ainakin korvattu suoraan transistoreilla niin ei välttämäti puhdasverisin putkipeli.... tai emminä tiedä näistä tarpeeksi:)

3 A sulake...

Jos ei mitään tietoa löydy eikä kukaan tunnusta niin en minä ainakaan uskaltaisi sokkona ostaa. made in china kuitenkin aina hiukan epäilyttää....

katoppas saman hintaan Bugeran 5150kopsu, niitä poijaat ovat kehuneet.

Lontoosta sai halvalla.
Tunteella päin vittua.
Juicy
18.05.2009 16:15:23

Joo ei kyllä tuohon hintaan kannata luottaa tuuriinsa. Bugeraa saat samaan hintaan ja vielä takuut päälle. Ja lähtee takuuvarmasti mätöt sun muut.
"I go where I please, and I please where I go"
ReBeat
18.05.2009 18:33:36

Antti1: Mun mielestä kuulostaa väsyneeltä läpältä, siis tää koko ketju.

Yks väsynyt läppä kuukaudessa pitää mielen virkeänä, vai mitenkähän se oli ;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)