powerfly 14.05.2009 13:38:08 | |
---|
Onko mitenkään mahdollista tehdä jotain ohitusleikkausta kyseiselle chorus spedulle!? http://www.uraltone.com/kauppa/product_info.php?products_id=1240 Kun ei kelpaa lenkitetty virta,ei vaikka olis milliamppeereita niin perkeleesti.! Eikä tahtois noita muuntajia ostella joka polkimelle omaa,ja pariston imasee tyhjäksi huippu nopeesti. Ronkeli ei saa rinkeliä |
htm 14.05.2009 13:43:05 | |
---|
Mikä sulla on ongelma? Eikö toimi, vai tuleeko härö-ääniä? Mikä virtalähde? Napaisuus oikein? |
Ze Kink 14.05.2009 14:08:37 | |
---|
powerfly: Onko mitenkään mahdollista tehdä jotain ohitusleikkausta kyseiselle chorus spedulle!? http://www.uraltone.com/kauppa/product_info.php?products_id=1240 Kun ei kelpaa lenkitetty virta,ei vaikka olis milliamppeereita niin perkeleesti.! Eikä tahtois noita muuntajia ostella joka polkimelle omaa,ja pariston imasee tyhjäksi huippu nopeesti. Eikö tuossa pitäisi olla joku tarra, että "Do not use a daisy chain"? Eli ei ihmekään jollei pelaa lenkitettynä, ei sen pitäisikään. Käytä erillistä muuntajaa? Taitaa olla ainoa vaihtoehto, paitsi tietysti varmaan joku Pedal Power 2 Plus -tyylinen virtalähdekin varmaan toimii, kun siinä on kaikki lähdöt eristetty. |
powerfly 14.05.2009 14:17:39 | |
---|
Ze Kink: Eikö tuossa pitäisi olla joku tarra, että "Do not use a daisy chain"? Eli ei ihmekään jollei pelaa lenkitettynä, ei sen pitäisikään. Käytä erillistä muuntajaa? Taitaa olla ainoa vaihtoehto, paitsi tietysti varmaan joku Pedal Power 2 Plus -tyylinen virtalähdekin varmaan toimii, kun siinä on kaikki lähdöt eristetty. Joo on tarrrat,eli ei pitäiskään toimia,tiedetään. Mut minkä takia ja voiko sen paskan jotenki ohittaa vai onkse EH:n ominaisuus?? Ronkeli ei saa rinkeliä |
Muusikonrenttu 15.05.2009 09:41:21 (muokattu 15.05.2009 09:44:53) | |
---|
powerfly: Joo on tarrrat,eli ei pitäiskään toimia,tiedetään. Mut minkä takia ja voiko sen paskan jotenki ohittaa vai onkse EH:n ominaisuus?? Tosta noin. http://acapella.harmony-central.com/forums/showthread.php?t=1801439Eli ei voi. Tai vaatinee ainakin sisuskalujen uusimisen. Ja vielä syy jota en itse osannut selittää. the nano stone is positiv grounded, means + of power supply goes to ground, - has the 9V. if you daisy chain this it will short your ground and none of the pedals in the chain have power. Aika vintage.. |
powerfly 15.05.2009 10:12:45 | |
---|
..Eli paskan möivät.. noh,pitänee ostaa se muuntaja,tai antaa paskan olla. Ronkeli ei saa rinkeliä |
Teppo2 15.05.2009 10:19:27 | |
---|
"Vakosametti - sopii sulle, ei mulle." |
Muusikonrenttu 15.05.2009 10:33:43 | |
---|
Teppo2: Älä saatana. Onko tuo kaikkien EH:n Nano-pedaalien ominaisuus? Ei mulla muut Nanot ketjutuksesta narisseet. Ja on kai niitä positiivisen maan omaavia purkkeja muutkin rakentaneet? Itse ostin Pedal Power 2:n ettei pääse vastaavia ongelmia edes tapahtumaan. Eikä tapahdukaan. Aika vintage.. |
Teppo2 15.05.2009 10:37:18 | |
---|
Muusikonrenttu: Ei mulla muut Nanot ketjutuksesta narisseet. Ja on kai niitä positiivisen maan omaavia purkkeja muutkin rakentaneet? Itse ostin Pedal Power 2:n ettei pääse vastaavia ongelmia edes tapahtumaan. Eikä tapahdukaan. Mä vedän OneSpotilla, niin tuollainen voisi muodostua ongelmaksi. Kaikkea sitä oppii. "Vakosametti - sopii sulle, ei mulle." |
Muusikonrenttu 15.05.2009 10:38:56 (muokattu 15.05.2009 10:48:11) | |
---|
Mä vedän OneSpotilla, niin tuollainen voisi muodostua ongelmaksi. Kaikkea sitä oppii. Onhan niitä muitakin choruksia. Ei mullakaan selvinnyt nano clone laudassa pitkään. Ei ollu parhaat efektit omaan tarpeeseen. Ehtakin peli irtoo t-kaupasta pari kymppiä isommalla hinnalla kun toi nano. Siinähän ongelmana on vain koko. http://www.thomann.de/fi/electro_harmonix_small_clone.htm Aika vintage.. |
powerfly 15.05.2009 10:48:39 | |
---|
Mistä ton pedal powerfly2 muuntajan saa? Ja mikäs funktio siinä on et se pelittää.? Ronkeli ei saa rinkeliä |
powerfly 15.05.2009 10:54:17 | |
---|
Muusikonrenttu: Onhan niitä muitakin choruksia. Ei mullakaan selvinnyt nano clone laudassa pitkään. Ei ollu parhaat efektit omaan tarpeeseen. Ehtakin peli irtoo t-kaupasta pari kymppiä isommalla hinnalla kun toi nano. Siinähän ongelmana on vain koko. http://www.thomann.de/fi/electro_harmonix_small_clone.htm Joo prkle! Olin aikoinani tota tilaamassakin,mut oli tilapäisesti loppu ni joutu tyytymään nanoon..ei olis pitäny... Ronkeli ei saa rinkeliä |
tommiot 15.05.2009 10:54:21 | |
---|
Ja mikäs funktio siinä on et se pelittää.? Eristetyt lähdöt. Voit myös käyttää yksinkertaisesti omaa muuntajaa Nanolle. How do mix ?! ¯(°_o)/¯ |
Muusikonrenttu 15.05.2009 11:55:24 (muokattu 15.05.2009 12:17:05) | |
---|
Aika vintage.. |
darrell 17.05.2009 21:10:53 | |
---|
Moridin: Eristetyt lähdöt. Voit myös käyttää yksinkertaisesti omaa muuntajaa Nanolle. Vähän OT:nä, että on näitä muitakin pedaaleja, joissa on sama ominaisuus. Muistaakseni Fulltone Octafuzz on samanmoinen, ilmeisesti autenttisuussyistä. Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |
Silppuri 18.05.2009 15:24:31 | |
---|
Onpa käsittämätön tapa tehdä elektroniikkaa... Sana "standardi" tai edes "de facto" ei varmaan kuulu tuon pedaalivalmistajan sanavarastoon. Nyt menee jo vähän aiheen viereestä mutta pakko sanoa tähän väliin: Muutenki olis niin kätevää kun kaikki maailman tasavirtahilavitkuttimet toimis samalla jännitteellä ja liittimellä. Ja sitte kaikissa taloissa olis vielä pistorasian vieressä 9V dc "rasia", johon liitettäis kaikki digiboksit, kännykänlaturit ja partakoneet. Ei tarvis joka helvetin laitteelle olla sitte sellasta jalkapallon kokoista, kolmen pistokkeen tilan vievää muuntajaa. Joooh... Jatkakaa... "I havent slept since I woke up." |
Muusikonrenttu 18.05.2009 16:45:52 (muokattu 18.05.2009 16:46:25) | |
---|
Silppuri:Ja sitte kaikissa taloissa olis vielä pistorasian vieressä 9V dc "rasia", johon liitettäis kaikki digiboksit, kännykänlaturit ja partakoneet. Ei tarvis joka helvetin laitteelle olla sitte sellasta jalkapallon kokoista, kolmen pistokkeen tilan vievää muuntajaa. Joooh... Jatkakaa... Ja sitten sulla on se 9v AC ja oot niinku "ee helvetti!" :P Aika vintage.. |