Aihe: Danelectrot; Muovileluja vai Loisto Vehkeitä..
1
Andy Six
23.05.2009 13:11:57
Mulla oli joskus,silloin kun niitä taas alkoi saamaan 90-luvulla vähän aikaa tää Lespaulin mallinen Danelectro..Vaihdoin sen kuitenkin Tokain Les Pauliin parin kuukauden päästä,ja nyt kismittää se etten oikein ehtinyt edes ottaa selville oliko se mistään kotoisin..Joten Dane omistajat; kertokaa mielipiteenne..
Judge me not by the music i play,but how i play it....
Artist
23.05.2009 14:00:18 (muokattu 23.05.2009 14:01:08)
Ei ne oo muovia vaan masoniittia.

Danelectroilla on paikkansa, jos niiden soundia tarvitsee. Ei kyse ole (tai koskaan ollutkaan) niinkään siitä, miten vertautuvat täysin toisen tyyppisiin kitaroihin vaan siitä tarvitseeko sitä soundia ja fiilistä. Ja sitten, jos tarvitsee eikä laatu riitä on tietysti olemassa Jerry Jones.

Itse tykkään Danelectroista, vaikka mulla ei tällä hetkellä sellaista olekaan.
"Space travels in my blood and there ain't nothing I can do about it"
Andy Six
23.05.2009 14:05:22
Artist: Ei ne oo muovia vaan masoniittia.

Danelectroilla on paikkansa, jos niiden soundia tarvitsee. Ei kyse ole (tai koskaan ollutkaan) niinkään siitä, miten vertautuvat täysin toisen tyyppisiin kitaroihin vaan siitä tarvitseeko sitä soundia ja fiilistä. Ja sitten, jos tarvitsee eikä laatu riitä on tietysti olemassa Jerry Jones.

Itse tykkään Danelectroista, vaikka mulla ei tällä hetkellä sellaista olekaan.

Päivitän otsikon:Danelectrot;Masoniittileluja vai Loisto Vehkeitä....
iso j
23.05.2009 18:17:28

CeeCeeÄr: Päivitän otsikon:Danelectrot;Masoniittileluja vai Loisto Vehkeitä....

Loistovehkeitä! Mulla on Hodad Baritoni ja olen siihen tyytyväinen. Twin Peaksit lähtee kyllä. Lipsticmikeissä on se oma juttu ja saundi.
Kun ois aina ilta ja Lauantai, eikä koskaan aamu ja Maanantai
Andy Six
23.05.2009 18:47:32
iso j: Loistovehkeitä! Mulla on Hodad Baritoni ja olen siihen tyytyväinen. Twin Peaksit lähtee kyllä. Lipsticmikeissä on se oma juttu ja saundi.

Uskon...jos Jimmy Page soitti slidea koko Zeppelinin ajan Danelectrolla,kyllä siinä kepissä jotain piilee...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)