Aihe: Seitsemän kielistä hankkimassa.
1
-J.-
22.05.2009 21:14:10
Elikkäs,

ois tarkotus nyt kesän alussa hommata seiska kokeiluun. Mikä ois semmonen hyvä seiska ensimmäiseks seiskaks? Mitä asioita pitäs ottaa huomioon kun tällästa ruvetaan hommaamaan? Kyllähän tää sentään 6 kielisestä aikalailla eroaa, mutta asia on minulle uusi niin voisko joku viisaampi vähän raottaa ovea seitsemänkielisten kirtaroiden maailmaan?
Who we are, what we are? ...I'll see you on the other side. Devin Townsend - Life
Evergrey
22.05.2009 21:15:50

alota seiskahuoneesta
Räbbänä
22.05.2009 21:16:07
-J.-: Elikkäs,

ois tarkotus nyt kesän alussa hommata seiska kokeiluun. Mikä ois semmonen hyvä seiska ensimmäiseks seiskaks? Mitä asioita pitäs ottaa huomioon kun tällästa ruvetaan hommaamaan? Kyllähän tää sentään 6 kielisestä aikalailla eroaa, mutta asia on minulle uusi niin voisko joku viisaampi vähän raottaa ovea seitsemänkielisten kirtaroiden maailmaan?

Varmaan suuntaisiin katseen Ibanezin RG7321:n suuntaan. Halpa peruseiska ja jos ei nappaakaan, sen saa hyvin kiertoon. Ellet sitten metsästä vaikka vanhempaa 7421:stä.
ballfish: Strato putkikoneessa kiinni ja Deep Purplea ilmoille ni johan tietää miksi seiskakasikieliset muniinpuhaltelu örrinmörrinhewi homostelijat ovat täysin hakuteillä oikeasta menosta ja rankkuudesta
Sleepless
22.05.2009 21:28:49 (muokattu 22.05.2009 21:29:15)

Jos tykkäät tuosta Wolfin SS mallista mikä sulla on, niin koeta päästä testaamaan jossain sitä Wolfin KS-70 mallia. Ei ainakaan tule sijoitettua liikaa 7-kieliseen jos se ei sitten olekaan sun juttus. Noita taitaa nytkin olla torilla.
Hiljaa hyvä tulee.
HeavyMachinery
22.05.2009 21:47:01

Evergrey: alota seiskahuoneesta

Älä alota !!

Nuo huoneet vie kaiken järkevänn keskustelun muiden ulottuvista pois.
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
ilopertti
22.05.2009 22:10:40

Yks edullinen vaihtoehto on J&D:n seiska, itse hommasin tämän: http://www.musicstore.de/en_EN/FIM/ … -HSH-Bestueckung/art-GIT0002689-000

-alppu
"xxxxxx: sää oot kyllä suomen mick mars"
HeavyMachinery
22.05.2009 22:39:46

Kotoin että sulla on ESP eli tuottumusta paksumpaan kaulaan löytyy. Sillon halvoista hyvistä löytyy Scherteriltä ainakin pari vaihtoehtoa.

Ibanez RG 7321 on ehken omasta mielestä paras hinta-laatu suhteeltaan.

Jos haluat kokeilla 7 kielisellä esim Devin vireitä nin osta kiinteä tallainen sillä floikallinen seiska on tuplasti melkein hankalampi saadaa toimimaan kunnnolla kuin 6 kielinen.
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
Räbbänä
22.05.2009 23:55:02
HeavyMachinery: Jos haluat kokeilla 7 kielisellä esim Devin vireitä nin osta kiinteä tallainen sillä floikallinen seiska on tuplasti melkein hankalampi saadaa toimimaan kunnnolla kuin 6 kielinen.

Ja näihin hommiin myös melko vahvasti suositellaan hiukkasen pitempää skaalaa, joka ainakin halvemman hintaluokan kepeistä löytyy Schecterin Demon ja Damien sarjoista.
ballfish: Strato putkikoneessa kiinni ja Deep Purplea ilmoille ni johan tietää miksi seiskakasikieliset muniinpuhaltelu örrinmörrinhewi homostelijat ovat täysin hakuteillä oikeasta menosta ja rankkuudesta
Murgo
23.05.2009 09:12:18

RG 7321:lle ääni täältäkin, laadukas ja edullinen peruskeppi ilman turhia kikkailuja. Vuoden verran tuollaisen omistin eikä mitään ongelmia. Myin pois kun kitarasta ei sitten muodostunutkaan pääsoitinta minulle vaan päädyin sattumien kautta kosketinsoittajaksi.
Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
Diego
23.05.2009 09:47:18
Suosittelenpa siis minäkin jo moneen kertaan mainittua Ibanezin RG7321 -keppiä.

Voisin myös villinä korttina heittää Schecter Omen 7. Itsellä on molemmat olleet ja enemmän tykkäsin Schecteristä. Siinä oli tukevamman kaulan lisäksi mielestäni tukevampi soundikin.

Mutta kummallakaan et välttämättä metsään mene. Ibanezilla SAATTAA olla, muiden kitaroiden perusteella, tasaisempaa laatua tuotteissaan. Schecterin ostin muinoin, vaikka Ibanez oli ykkösenä listalla. Sattui vaan löytymään paikallisesta liikkeestä, ja tykkäsin enemmän kuin kokeilemistani Ibanezeista.
"Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir @ Suomi24.fi
junnnu
23.05.2009 14:40:25
Kannattaa myös lukaista läpi tämä ketju: eli keskustelua seitsemänkielisistä kitaroista.
Voipi olla hyötyä.

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=144967

hyvät suositukset on jo näköjään sanottu. Jäljelle jää testaaminen.
Have ö miehekäs day!
Sensonic
25.05.2009 13:07:49
Diego: Voisin myös villinä korttina heittää Schecter Omen 7. Itsellä on molemmat olleet ja enemmän tykkäsin Schecteristä. Siinä oli tukevamman kaulan lisäksi mielestäni tukevampi soundikin.

Olen samaa mieltä. Tuossa Schecterissä on ehkä vähän liiankin tukeva kaula meikäläisen makuun, mutta eipähän ole vielä lähtenyt myyntiinkään.
Kitarat (kaikki vasureita): Ibanez RG-550, Ibanez PF-200, Ibanez "Jem", Charvel 3, Schecter Omen-7, Radix Deluxe Broken Wings, Landola F6/Cut + roppakaupalla arvottomia kimppatilausritsoja ;-)
stupidlikeafox
25.05.2009 14:27:18
Schecterin seiskoja ja ESP carpenter sc607b entisenä omistajana voin sanoa että kaulat ovat jykevämpiä näissä kuin esim Ibanezissa. Ibanezia voi huoletta suositella tilutteluun, mutta esim Agilen skebat ovat helvetin halpoja ja tutustumisen arvoisia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)