Aihe: Mikki vaihto apua
1
vänkylä
10.06.2009 18:40:01
Elikkäs mulla on tommonen Tokain Lespaul jossa on EMG:n 85/85 aktiivimikit ja haluaisin normaalia Lespaul soundia niin onko semmoisia mikkejä jotka käy suoraan noihin liittimiin ilman kolvausta että sais kitaraan semmosen blues/rock hengen tuon heavy jyrinän sijaan
McNulty
10.06.2009 18:43:19
vänkylä: Elikkäs mulla on tommonen Tokain Lespaul jossa on EMG:n 85/85 aktiivimikit ja haluaisin normaalia Lespaul soundia niin onko semmoisia mikkejä jotka käy suoraan noihin liittimiin ilman kolvausta että sais kitaraan semmosen blues/rock hengen tuon heavy jyrinän sijaan

Eipä taida olla.
Ja jos muutenkin vaihdat aktiivimikeistä passiivimikkeihin, niin tarvitset kokonaan uudet potikat sekä input-jakin (toki nykyistä stereojakkiakin voi käyttää, mutta monojakkia suosittelen). Eli käytännössä "koko elektroniikka" menee uusiksi, mikkikytkimen saa pitää ennallaan. Samoin tarve paristolle häviää passiivimikkien myötä.

Jollet itse osaa/halua, niin kannattaa viedä kitara asiantuntevalle pajalle muutostöihin... tai sitten joku samalta paikkakunnalta oleva m.netin kitaraguru voi tehdä homman ns. "kaljapalkalla".
The game's out there, and it's play or get played. That simple.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)