Aihe: ESP Horizon NT-II black
1
neja
10.08.2009 08:30:31
Eli tuommoisen kitaran olen hankkinut käytettynä. Vuosimalli on sarjanumeron perusteella 2006.

- onkohan kyseessä nyt mahonki- vaiko leppärunkoinen kapistus?
- voiko aluperää varmistaa jostain sarjanumeron perusteella?

Itse olen siinä käsityksessä että kyseessä olisi mahonki vaahterakannella, korjatkaa jos olen väärässä. Uskomattoman hyvän tuntuinen kitara.
Humanoid
10.08.2009 08:58:58
Tuo riippuu aivan kitaran väristä ja kansipuusta. Runko on mahonkia, jos kansipuu on quilted maple. Flame maple -kantiset NT-II:t ovat rungoltaan leppää.
Sami / Ääniportti
pekurides
10.08.2009 16:11:01

jostain konehuoneesta tai mikinpoterosta voit myös asian helposti tarkistaa.

mahonkin ja lepän ainakin erottaa helposti toisistaan...... mitenhän se saarni, eikös sitäkin horizonissa käytetty?
Tunteella päin vittua.
Humanoid
10.08.2009 16:57:10
pekurides: jostain konehuoneesta tai mikinpoterosta voit myös asian helposti tarkistaa.

mahonkin ja lepän ainakin erottaa helposti toisistaan...... mitenhän se saarni, eikös sitäkin horizonissa käytetty?

Saarnia on vain NT ja FR -mallien ensimmäisissä versioissa. Ainakin NT:stä oli myös täysin musta versio jossa saarnille tyypillistä kuviointia ei näkynyt. NT-II:t ovat siis pääasiassa mahonkia.
Sami / Ääniportti
neja
10.08.2009 20:36:01
Kitara on siis sysimusta väriltään.
pietari-poika
11.08.2009 09:37:06
neja: Kitara on siis sysimusta väriltään.

Kitarasi lienee sitten tämä: http://www.espguitars.co.jp/oversea/standard_gt/horizon_nt.html

Leppää näyttäis olevan. Tosin neckthru kepeissä sen bodyn materiaalin ei pitäis vaikuttaa sointiin niin paljoaa.
neja
12.08.2009 19:39:28
kyllä kiitoksia, juuri sama keihäs!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)