"It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish" |
jaffis: Kylläpäs kuulostaa hyvältä tuo scotti'kuuskyt - mihin hintaan noita saapi ja mistä? Itse olen kovasti ollut pitkään sitä mieltä notta BJF:än baby pink booster pitää saada mutta tuopa ois kyllä kyllin hyvä vaihtoehto.. sanoppas svilo, onko kokemusta tuosta bjf:st? meinaan, se kumpi toimii paremmin od:n kanssa tarttuu nimittäin meikäläise haaviin. http://www.makenmusic.com/product.cfm?prodID=611&catID=5 Toi on kyl ainoo mesta mun tietääkseni, samaa spedua on myyty kyl nimellä SB-1 by Pedalworx, mutta en tiedä on sama spedu sisälmyksiltään, voi olla että puuttuu mojo ;) Pink Boosteria en ole kokeillu, mutta tuossa Scot:ssa miellyttä eniten tuo *cut* säätö, varmaan NOS mojodiipadaapatrankuilla on osansa *tonessa* /sv "It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish" |