miikargh 14.08.2009 19:35:44 | |
---|
Tälläista vahvistinta olisin hommaamassa. Lynyrd Skynyrdin käyttämä vahvistin kuulemma. Kävin tänään testailemassa tuota deucea ja olin yllättynyt kuinka hyvältä vahvistin kuulosti. Aluksi epäilytti kun se kerran on hybridi, mutta oli kyllä perhanan hyvän kuuloinen vehje. Helkkarin likaiset säröt ja puhtaat kuin hunajaa. Aivan perus putkisäröä deuce ei kyllä tuottanut, joka ei välttämättä ole huono juttu. Vahvistimessa on myös tremolo ja reverbi. Tremolo oli kyllä hyvä, mutta reverbi ei toiminut, niin en voi siitä sanoa mitään. Onkos kellään muulla kokemuksia kyseisestä vahvistimesta? Let's have a ball and a bisquit. |
Herbert_temp 15.08.2009 02:22:47 | |
---|
Minä olin ostamassa 80-90-luvun taitteessa deucea... Deucesta jäi mieleen aivan mahtavat puhtaat varsinkin tremololla maustettuna. Pitkään harmitti kun ei tullu ostettua, mutta kun Marshalli piti saada... Roll Away the Dew! |
Herbert_temp 15.08.2009 02:23:39 (muokattu 15.08.2009 02:30:47) | |
---|
Eikös se deuce ollut jopa 120 wattinen kahdella 12-tuuman ämyrillä, joten mölyä siinä ainenkin piisaa vai muistanko ihan väärin? Roll Away the Dew! |
duc 15.08.2009 02:25:54 | |
---|
Tuohan on ihan oikea hybridi, eli nimenomaan pääteaste on putkilla toteutettu ja etuaste muuten. Toisin kuin jossain valvestatessa joissa on yksi etuasteputki koristeena... |
Confidentum 15.08.2009 09:21:05 | |
---|
Juu, tuommoinen tuli omistettua silloin aikaan sirppi ja vasara kun ne tuli markkinoille. Toisella kitaristilla oli Acousticin combo. Sen ajan vermeet oli molemmat melkoisia "fuzzeja". Silloin ei ollu kunnon overdriveja, joilla olis voinu cleanilta ottaa tehot ja purkista säröt. Se kannattaa kokeilla. Muuten siitä ei oikein kyllä minusta yksinään ole enää tänä päivänä ainakaan keikkavahvariksi. Putki on aina putki ja nykyisellään edullisia muitakin vaihtoehtoja Deucelle on. Wide Fat Neck |
miikargh 15.08.2009 12:49:11 | |
---|
Herbert_temp: Eikös se deuce ollut jopa 120 wattinen kahdella 12-tuuman ämyrillä, joten mölyä siinä ainenkin piisaa vai muistanko ihan väärin? Kyllähän tuo näin tais mennä. Sai liikkeessä testatessa olla mastervolumi melko pienellä. Let's have a ball and a bisquit. |
Jucciz 15.08.2009 13:03:44 | |
---|
|