Aihe: virtalähde ja haaroituspiuhat
1
reijo37
04.05.2021 17:23:11
Laudassani on usein pari pedaalia enemmän mihin virtalähteestä riittää outputteja. Mulla on silti aina jotain ongelmaa haaroituspiuhojen kanssa. Pitäisi kaiken järjen mukaan riittää virtaa pariin säröön jotka ei vie paljoa virtaa. Olen kokeillut y-piuhaa about kaikkien pedaalien kanssa, ja aina silloin tällöin nämä 2 pedaalia eivät suostu ottamaan virtaa vastaan. Sit y-kaapeli ja voodoo labin virtakaapeli irti ja yleensä käynnistyy sitten. Mutta pikku riski varsinkin tärkeällä keikalla. Vinkkejä?
Paasio
04.05.2021 20:39:48

reijo37: Laudassani on usein pari pedaalia enemmän mihin virtalähteestä riittää outputteja. Mulla on silti aina jotain ongelmaa haaroituspiuhojen kanssa. Pitäisi kaiken järjen mukaan riittää virtaa pariin säröön jotka ei vie paljoa virtaa. Olen kokeillut y-piuhaa about kaikkien pedaalien kanssa, ja aina silloin tällöin nämä 2 pedaalia eivät suostu ottamaan virtaa vastaan. Sit y-kaapeli ja voodoo labin virtakaapeli irti ja yleensä käynnistyy sitten. Mutta pikku riski varsinkin tärkeällä keikalla. Vinkkejä?

Mulla on laudassa ollu iät ja ajat y-piuhalla mt-2 ja millon mikäkin särö ja ei mitään ongelmia. Harley benttonin ja nykyään Voodoo labin powerin perässä.

Voisko olla et haaroituspiuha pätkii? Just a thought, i dunno.
Masturbation....Ejaculation....DYNAMATION #BlackPalle
VesQ1986
04.05.2021 22:08:55
Eihän tuo haaroituspiuha ole sellainen jännitteen tuplaus johto, eli jolla saa kaksi lähtöä kytkettyä sarjaan, vai onko sellaista olemassa? :)

Yhden virtalähteen mukana tuli tuollainen y-kaapeli josta mainittiin jotain tuplaamisesta ja kytkentä oli johdossa jotenkin poikkeava, en saannut sillä yhtään purkkia pelaamaan vaikka mitaten johto oli ehjä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)