Stratonn 03.05.2010 16:19:10 | |
---|
Uutta kitaraa olen siis ostamassa. Noin vuoden verran olen soitellut lähinnä metallia jollain tarjoustalon halpisvehkeellä (Washburn X10). Nyt olisi aika hankkia ihan oikea soitin, ja rahaa olisin valmis sijoittamaan noin 300 euroa. Tulin siihen tulokseen, että tämän hintaluokan kitara kannattaa melkeinpä ostaa uutena; käytettynä ostaessa ei säästä mitenkään merkittävästi. Tätä foorumia selatessani olen huomannut, että Ibanezin RG:t ovat aika vahvoilla tässä hintaluokassa. Nyt kysyisinkin teiltä, että mitä eroa näillä kahdella samanhintaisella Ibanezilla oikein on, ja kumpi kannattaisi käydä kaupasta hakemassa. Ibanez RGA42 http://www.musiikkiliike.fi/index.p … arget=products&product_id=32484 Ibanez RGR321EX http://www.musiikkiliike.fi/index.p … target=products&product_id=1123 Noita tietoja katsomalla huomaa ainakin mikrofonien olevan erilaisia. Kummat lienee paremmat? Tietenkin jos tähän samaan hintaluokaan sopii joku vielä parempi kitara niin sanokaa vaan. |
defunct 03.05.2010 17:12:51 | |
---|
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … &t=189142&o=0&#p9215893 Tuossa liki identtinen triidi, by me. Nuo INF mikit ovat aika karmaisevat. Testasin RGR321 vs. RGA42 ja kyllä tuo jälkimmäinen on hintaluokassaan pirun paljon parempi omasta mielestäni. Eihän nuo aktiivimikit mitään superduper-laatua ole, mutta tuohon RGA42 kepukkaan olen ollut todella tyytyväinen. Noista kahdesta vaihtoehdosta suosittelen täysin varauksetta kyseistä keppiä. "Routa ei lopu milloinkaan." |
Johann Onn 04.05.2010 00:23:31 (muokattu 07.05.2010 03:18:35) | |
---|
Stratonn: Tietenkin jos tähän samaan hintaluokaan sopii joku vielä Edit: Ei enää mitään, ne meni jo. |
Jamottis 04.05.2010 11:49:30 | |
---|
Itselläni lähes samat kriteerit kitaranostolle kuin tässä viestissä ja aionkin varmaan tuon RGA42 hommata. Kertokaas nyt, että minkälainen vahvistin tuollaiselle kitaralle kannattaa hommata kotisoittamista ajatellen. Ja tosiaan haluan vahvistimen, joka ei ala vituttamaan 10min soiton jälkeen niin kuin tässä mun nykyisessä halpispaketissa. |
MannihilatoR 04.05.2010 15:49:34 | |
---|
Jamottis: Itselläni lähes samat kriteerit kitaranostolle kuin tässä viestissä ja aionkin varmaan tuon RGA42 hommata. Kertokaas nyt, että minkälainen vahvistin tuollaiselle kitaralle kannattaa hommata kotisoittamista ajatellen. Ja tosiaan haluan vahvistimen, joka ei ala vituttamaan 10min soiton jälkeen niin kuin tässä mun nykyisessä halpispaketissa. ite oon himassa soitellu Craten 15W-vahvistimella. Niitä saa parilla kympillä Huuto-netistä...ihan ok-soundit mielestäni kotitarpeisiin. |
Jamottis 07.05.2010 13:08:28 | |
---|
MannihilatoR: ite oon himassa soitellu Craten 15W-vahvistimella. Niitä saa parilla kympillä Huuto-netistä...ihan ok-soundit mielestäni kotitarpeisiin. Ajattelin kyllä hommata ihan kunnon vahvistimen, en mitään parin kympin käytettyä. Ajattelin n. 200e sijoittaa |
Chieftain 08.05.2010 12:45:41 | |
---|
Jamottis: Itselläni lähes samat kriteerit kitaranostolle kuin tässä viestissä ja aionkin varmaan tuon RGA42 hommata. Kertokaas nyt, että minkälainen vahvistin tuollaiselle kitaralle kannattaa hommata kotisoittamista ajatellen. Ja tosiaan haluan vahvistimen, joka ei ala vituttamaan 10min soiton jälkeen niin kuin tässä mun nykyisessä halpispaketissa. Marshall. http://www.thomann.de/fi/marshall_mg15fxnew.htm "Paperissa komeili täysikasvuinen sarvikuono jonka pään tilalle oli leikattu ja liimattu Pamela Anderssonin pää ja jalkoväliin valtava musta penis. Tämän maagisen papyruksen kruunasi ruskeat haiskahtavat tahrat sekä muut eritteet."
-wrshredder |
munkero 08.05.2010 13:14:24 | |
---|
Kiitos 24.12.2009 - 21.01.2010 "Mukavaahan se on asua suomessa kun tollainen tyyppi hoitaa olkiluotoa ja kattoo samalla korealaisia koulutyttöjä." - Traditional |
Chieftain 08.05.2010 13:21:46 | |
---|
"Paperissa komeili täysikasvuinen sarvikuono jonka pään tilalle oli leikattu ja liimattu Pamela Anderssonin pää ja jalkoväliin valtava musta penis. Tämän maagisen papyruksen kruunasi ruskeat haiskahtavat tahrat sekä muut eritteet."
-wrshredder |