Freewheeler 03.06.2010 10:21:44 (muokattu 03.06.2010 10:33:21) | |
---|
Ostin Marshall 1936 2x12" -komeron. Combona on VOX AC30 CC2X . Voiko tuota 1936:a käyttää niin, että pitää combon omat kajarit kytkettyinä ja kytkee 1936:n sen stereoliitäntään (16 ohm)? Silloinhan totetutuisi combon lisäkaiutinvaatimusten mukainen 2 x 16 ohmin kaiutinkuorma. Silloin ilmeisesti vain toinen 1936:n kaiuttimista olisi käytössä. Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos. |
Numb 03.06.2010 10:40:38 | |
---|
Ei taida mennä noin. Ei se extension mykistä kombon omia kaiuttimia. Mun käsittääkseen sulla pitäis olla 16 ohm kaappi extension -reikään, jolloin sekä combon omat että lisäkaapin ämyrit puhaltaa, tai sitten 8 tai 16 ohm kaappi external -reikään, jolloin kombon omat kaiuttimet mykistyvät. Ei siel mun mielestä mitään stereoliitäntää ole - mut toisaalta sulla on se laite, ja mulla ei :D Kun minä kuolen, vaadin, että kuolinilmoitus laitetaan Myydään: Veneet ja Moottorikelkat -osastolle. -Sir Härö |
Freewheeler 03.06.2010 10:52:42 | |
---|
Numb: Ei taida mennä noin. Ei se extension mykistä kombon omia kaiuttimia. Mun käsittääkseen sulla pitäis olla 16 ohm kaappi extension -reikään, jolloin sekä combon omat että lisäkaapin ämyrit puhaltaa, tai sitten 8 tai 16 ohm kaappi external -reikään, jolloin kombon omat kaiuttimet mykistyvät. Ei siel mun mielestä mitään stereoliitäntää ole - mut toisaalta sulla on se laite, ja mulla ei :D Tarkoitin tuota Marsua. Siinä on 16 ohmin stereoliitännät ja 8 ohmin monoliitäntä. Eli Voxista extensionista Marsun stereoliitäntään, jolloin molemmat Voxiin kytketyt (omat Celestion Bluet & Marsu 1936) ovat 16 ohmisia. Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos. |
Numb 03.06.2010 11:02:18 | |
---|
Freewheeler: Tarkoitin tuota Marsua. Seison korjattuna :) Noin sen pitäis mun mielestä silloin mennä, eli jos tuuppaat Marsnallin stereo -reikään, niin sieltä pauhaa vain yksi kaiutin 16 ohmissa. Kun minä kuolen, vaadin, että kuolinilmoitus laitetaan Myydään: Veneet ja Moottorikelkat -osastolle. -Sir Härö |
Freewheeler 03.06.2010 12:40:27 | |
---|
Numb: Seison korjattuna :) Noin sen pitäis mun mielestä silloin mennä, eli jos tuuppaat Marsnallin stereo -reikään, niin sieltä pauhaa vain yksi kaiutin 16 ohmissa. No sitähän sitten pitää tyypata! Tänx. Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos. |