Hep, Täydellinen blackout vaivaa. Olen soitellut otsikon mukaista pedaalia kotioloissa siten, että pedaalin signaali on ohjattu toiseen vahvariin, ja kitara plus muut efektit toiseen. Nyt jouduin koko roskan purkamaan pidemmäksi aikaa, enkä purkaessani älynnyt kirjoittaa ylös kytkentää, saatikka ottaa kuvaa siitä, ja nyt siis pitäisi palata kahden vahvarin käyttöön. Sen verran olen vielä noviisi tuon pedaalin kanssa, ettei meinaa nyt pinna kestää piuhojen vekslaamista eestaas. Mahtaisiko täältä löytyä apu kytkemiseen? Pedaalin vasemmalla puolen on send ja output ja oikealla puolella return ja input. Noihin menee piuhat, mutta missä järjestyksessä? Kiitos jo etukäteen oikein vastanneelle. |
tååmas: Hep, Täydellinen blackout vaivaa. Olen soitellut otsikon mukaista pedaalia kotioloissa siten, että pedaalin signaali on ohjattu toiseen vahvariin, ja kitara plus muut efektit toiseen. Nyt jouduin koko roskan purkamaan pidemmäksi aikaa, enkä purkaessani älynnyt kirjoittaa ylös kytkentää, saatikka ottaa kuvaa siitä, ja nyt siis pitäisi palata kahden vahvarin käyttöön. Sen verran olen vielä noviisi tuon pedaalin kanssa, ettei meinaa nyt pinna kestää piuhojen vekslaamista eestaas. Mahtaisiko täältä löytyä apu kytkemiseen? Pedaalin vasemmalla puolen on send ja output ja oikealla puolella return ja input. Noihin menee piuhat, mutta missä järjestyksessä? Kiitos jo etukäteen oikein vastanneelle. Kitarasta piuha SY-1:n inputiin, sitten sen outputista piuha yhteen vahvariin ja sendistä toiseen. Outputista lähtevät synasoundit ja sendistä pelkästään kitara. Return-liitäntää ei silloin käytetä. |