Aihe: katso säkkipilliä..
1
Twist
17.02.2004 19:38:48
täs olis säkkipilli jota kattelin..kun en kerran mistään muualta ole vielä löytäny..onko jollakin kokemusta näistä..jos on vähänkin kokemusta säkkipilleistä niin sanokaa ihmeessä..mutta ei kokemuksia siitä et ne on ärsyttävän kuulosia ja jne.
Y'all Wanta Single say fuck that, fuck that, fuck that...
Twist
17.02.2004 19:39:18
rihmala
18.02.2004 08:07:57

Minulla on samanlainen kotona - täysin käyttämättömänä. Siihen puhaltaminen vaatii niin paljon, että naisenkeuhkoni eivät siihen riitä.:) Se on sotasoitin; komean kuuloinen ja läpitunkeva ääni, mutta en sitä ääntä rumaksi sanoisi. Se on raastava ja voimakas ja siksi hieno.
Virittäminen on kohtalaisen vaikeaa, mutta siihen löytyy tekijöitä kyllä ja sanottakoon vielä, että ko. soitin vaatii paneutumisen asiaan. Säkkiä täytyy käyttää päivittäin, jotta se pysyy pehmoisena ja alkaa joustaa ja pitää ilmat sisällään. Se on pitkäjänteisen ihmisen soitin. Itse en ole sellainen.:) Mulla saattaisi olla soitinopaskin jossain kotona...
Harjoitella voi pelkällä pilliosalla ensin ja sitten myöhemmin ottaa drhouni kerrallaan mukaan siten, että tukkii muut viinipullonkorkilla häiritsemästä ja vuotamasta ilmaa.
Twist
18.02.2004 14:24:06
ekaa kertaa ku näin jonkun kirjottavan asiaa..kiitos sinulle
rihmala
19.02.2004 09:31:24

Meiltä löytyy myös taalainmaan säkkipilli, joka on keveämpi puhaltaa, mutta hankalampi virittää. Jos olet kiinnostunut, voithan aina tulla niitä ihmettelemään...:) Saattaisin vaikka myydä poiskin...Pölyttyvät turhaan, kun kuvittelin oppivani soittamaan ihan tuosta vaan. Soittimet on tehty soitettaviksi!:)
Twist
19.02.2004 10:07:39
paljon olis myynnissä.....olisko mitään kuvaa...ku en oo kuullu just tosta äskösestä pillistä mitään!?
Örminkäinen
05.02.2006 23:41:20
Hei, täähän vaikuttaa mielenkiintoselta! :)

Tahtoisko joku myydä säkkipillinsä mulle? Sitä kun taidetaan yleisesti vihata - ainakin kommenttien perusteella. :P Mun on pakko päästä kokeilemaa sitä. Meidän hevibändiin vaaditaan ehdottomasti säkkipilli!
tekerolant
06.02.2006 14:46:28
Ottakaapa kiinnostuneet yhteyttä Yrtsiin eli Yrjänä Ermalaan:

http://www.arsnet.net/ANJ.asp?viewID=145&peopleID=465

Se mies jos joku tietää näistä hommeloideista. Suosittelen!

Vähän eri kuin joku Thomann palvelun, hinnan ja käyttötuen suhteen...
Worst things burst
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)