Janus 22.07.2004 18:10:48 | |
---|
1. Mikä on hienoin kuulemanne/näkemänne soitin? 2. Mikä on kamalimman kuuloinen soitin mitä tiedätte! Hieman perusteluja.. 1. Uilleann pipes 2. Säkkipilli Kaksi versiota samasta aiheesta. Ei mahda mitään, irkkuversio vain toimii soundinsa puolesta niin paljon paremmin. "I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie |
fanne 07.08.2004 10:28:12 | |
---|
Olin mukana sessioissa jossa nauhoitettiin säkkipilliä, se oli veikeen kuulosta osaavissa käsissä, rauhallisessa kansamusassa. Kasarisähkörummut naurattaa vieläkin, soudit oli tosi köpöjä silloin. Für elise piano-oppilaan soittamana seinänläpi on hirveetä, tosin johtuu siitä että se katkee aina siinä samassa kohtaa. |
tsalakka 10.08.2004 13:14:40 | |
---|
Olimme alkukesästä keikalla harmonikka - banjo -duolla. Totesin, että puuttuu vain tuuba, ja trio Halveksitut olisi valmis. |
LaMotta 19.08.2004 10:06:33 | |
---|
useiden puhaltimien äänessä on minun korvaani tiettyä upeutta, parhaat soolot ja kuviot löytyy mielestäni ylivoimaisesti puhaltimien esittämänä ulkonäöllisesti rajanveto on liian vaikeaa, luonnollisista soittimista löytyy hienoja pelejä lähes kaikkialta hirvein lienee syntetisaattori ja lähes kaikki muut vastaavat ei-luonnolliset soittimet, sähkökitarasta voi loihtia todella saatanallista/hirveää ääntä ja musiikkia |
venus 03.09.2004 18:08:30 | |
---|
Hienoin:Viulu jota osataan soittaa Hirvein:Haitari |
Inkkunen 04.09.2004 21:08:38 | |
---|
Hienoin on ehdottomasti bassoklarinetti tai saksofoni. Kamalin soitin on poikkihuilu tai ihan tavallinen nokkahuilu. "Ihminen voi olla hyvä runoilija kerran elämässään, mutta minä voin olla hyvä runoilija joka päivä!" - Inka Suvanto |
rt 15.12.2004 23:10:55 | |
---|
kazoo on siitä ihmeellinen, että itse soitettaessa se kuulostaa varsin viihdyttävältä, mutta jonkun muun soittaessa melkein hajoo pää. |
Vikmani 21.12.2004 18:20:41 | |
---|
1. Shruti on niin huono soitin, että se on hyvä. Toisen nimeä en muista, mutta kyseessä on eräänlainen symbaali. Kuulostaa vähän niin kuin kulkusten ja bellin yhdistelmältä. Kilinän korkeus nousee ovelasti. Löytyy esim jaco pastorius-ocus pocus (00:33) ja frederikin ole! ole!. Tabla on kuitenkin suosikkini, Parhaimman kuulonen ja näköinen. 2. Hirvein on cembalo, koska korvaani se kuulostaa erittäin kämäseltä koneääneltä. get up offa that thing. It makes you feel better. |
hörhö 21.12.2004 20:26:04 | |
---|
2. Hirvein on cembalo, koska korvaani se kuulostaa erittäin kämäseltä koneääneltä. En muista, kuka, mutta kuitenkin joku kuvaili cembalon soundia seuraavasti: "kuin kaksi luurankoa parittelisi peltikatolla". Eipä sillä, että itse olen hiukan cembalomusiikkia säveltänyt. Ymmärrän kyllä, jos siitä soundista ei pidä, mutta itse pidän hyvin soitettuna. Hemmetin vaikea soitin. Pitää olla sellainen konekirjoitusote. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
moottorisaha 25.12.2004 17:23:50 | |
---|
Säkkipilli on aika hirveää kuunneltavaa. "Blow me up dude. I'm pre-blown, dude. It's like pre-heat ya know? You know how you set it up to blow up? I'm already pre-blown, so I'm already hooked up. Does that make no sense? Of course it don't. Dimebonics." - Dimebag Darrell 1966-2044 R.I.P. |
Epämuusikko 26.12.2004 15:52:17 | |
---|
Hirvein soitin? Aloittelijan soittama viulu. Touché. Myytävänä Tosco 22" ride! |
huilupuilu 26.12.2004 22:25:16 | |
---|
Kamalin soitin on mikä tahansa, jos soittajalla ei ole halua / intoa / tahtoa sen soittamiseen. Soittamaan pakotetut lapset ovat ahdistava asia. Hienoimmaksi nimeän tietysti omani eli huilun ;) No joo. Harppua ja selloa ihailen välillä. Loppuvuoden oiva flutterzung-harjoite: raparperilirua reilu litra. |
Sacce 27.12.2004 18:22:29 | |
---|
Pasuuna kuulostaa upealta, kun sitä soittaa joku joka hallitsee soittimen. Hirveimmistä soittimista voisi mainita säkkipillin. Kerran jouduin jopa aamulla heräämään sen soittoon, mikä ei ollut erityisen miellyttävä kokemus. It's in my head, it's in my soul, the fire burns and my heart is sold to the melody and the music -Masterplan |
LesPaul70 30.12.2004 16:23:30 | |
---|
En muista, kuka, mutta kuitenkin joku kuvaili cembalon soundia seuraavasti: "kuin kaksi luurankoa parittelisi peltikatolla". Rääväsuisena tunnettu kapellimestari Sir Thomas Beecham: http://www.maurice-abravanel.com/beecham_thomas.html Muita Beechamin kuolemattomia heittoja oli mm. hänen kommenttinsa eräälle naispuoliselle sellistille: "Madam, you have between your legs an instrument capable of giving pleasure to thousands, and all you can do is scratch it!" Omasta mielestäni parhaat kapellimestarikaskut kuitenkin löytyvät Otto Klempereriltä (tai kertovat hänestä). PS., Sori - painoin ensin epähuomiossa Varoita-painiketta. :) Jos ylläpito ottaa sinuun yhteyttä, näytä niille tämä viesti ja sano että se oli vahinko minun puoleltani... "Lahjattomat harjoittelee" (sinfoniaorkassa kuultua) |
komposti 01.01.2005 14:24:16 | |
---|
Hienoin: Hyvinsoitettu viulu kauniin naisen soittamana. Toisena tulee kyllä sähköbasso. Hirvein: Munniharppu! muikkuja, perkele! |
Paijukainen 03.01.2005 18:51:45 | |
---|
1. Mikä vain hyvin soitettuna. 2. Mikä vain huonosti soitettuna. Melkein kaikkiruokaisena voinen vain todeta saman. Kontrabasso sopr.sax ja huilu kilpailevat ehkä ensimmäisestä jos jotain pitäisi valita. Toisessa haitari tai alttotorvi, haitari tosin esim. irkussa aivan täydellinen jos niikseen tulee. Joten mahdoton sanoa. Älytön kysymys. Miksi vastasin jaa-a. "Kaikki ihmiskunnan ongelmat johtuvat yhdestä ainoasta asiasta: kyvyttömyydestä istua hiljaa huoneessa." -Blaise Packal |
...And Justice For All 12.01.2005 20:09:28 | |
---|
1. Kitara (hyvin soitettuna) 2. Piano (epävireinen aloittelijan soittamana :P) Metallica on paras! Pastilli? |
Bobana 21.01.2005 09:20:57 | |
---|
1. Piano/flyygeli. 2. SPLASH SYMBAALIT!! Jukolauta että en sitte ymmärrä niitä! Niin palikka kohaus ettei se sovi mihinkään. Omassa arsenaalissa on crashit 16" - 22" välillä. |
Pacific 21.01.2005 19:54:39 | |
---|
1.Hienon kuuloinen soitin hyvin soitettuna on sello. 2.Nokkahuilu on hirveä ase osaamattoman aloittelian käsissä. |