Aihe: Puhaltajat huom!
1 2 3
johabba
23.06.2005 14:23:04
Klarinettia soittelen puhallinorkesterissa ja siinä sivussa alan pian reenaileen enemmän tuota trumpettia. Alttofonia soittelin muutaman kuukauden, jonka jälkeen myin sen pois ansatsiongelmien takia :) Nokkahuilukin löytyy toki. Ja muovinen huuliharppu!
Groove Is In The Heart
MC JayD
29.07.2005 09:24:00

Trumpetti 1991-
Baritonia tulee soiteltua joskus, kun pikkuveli soittaa.
Kaikki tubaa pienemmät kolmiventiiliset soi kyllä.
Alttosaksofonia ja klarinettia tullu kokeiltua viikon verran kumpaakin.
Sen lisäksi soitan sopraano- ja alttonokkahuilua.
En kyllä ole ihan varma mihin kategoriaan munniharppu kuuluu, mutta kyllä sitäkin olen yrittänyt opetella plätkyttämään.
Tämän lisäksi tulee tietysti luonnontorvet, tuohitorvet ja lehmänsarvet. Lisäksi osaan itse tehdä soivan pajupillin.
Tänään on elämäni paras päivä, itse asiassa ainoa.
Modest Murskaaja
05.08.2005 11:22:51

Nokkahullu!:) Sekä kaikki muutkin soittimet jotka vain käsiini saan. Tätä soittamista tosin en nimitä varsinaiseksi soittamiseksi, vaan luokittelen sen ennemminkin ryhmään rämpyttäminen:D
Huuliharpusta en tiedä luokitellaanko puhaltimiin, mutta hauskaa on silti:P
Olin, elin: Olin elin
codiath
05.08.2005 12:07:52
Pitää kait minunkin laittaa tänne, että nokkahuilua pääpainoisella itseopiskelulla ja poikkihuilua yritän kovasti siinä sivussa. Taustalla on piano ja rummut, mutta nykyisin vähemmässä roolissa.
"Kevät toi, kevät toi roudarin..."
hörhö
05.08.2005 12:56:46

Huuliharpusta en tiedä luokitellaanko puhaltimiin, mutta hauskaa on silti:P

http://poliisi.iki.fi/pub/fun/comics/tilsa/trumpetti/trumpet.gif
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara
Gamka
12.08.2005 12:09:28
Minä ilmoittaudun myös. Tasoista en osaa sanoa, huilua olen soittanut kauan sitten viitisen vuotta soittotunneilla käyden. Nyt se on löytynyt kaapin kätköistä. Vuosi sitten aloittelin alttofonilla.

Nyt olen löytänyt kauhean innostuksen soittaa ja olisi mahtavaa löytää vielä soittoseuraa ennen kuin innostus lopahtaa.
Jelena
13.08.2005 10:41:38
Soitan klarinettia sellaisella tasolla että teen C-kurssin tänä vuonna. Bassoklarinettiakin kohtuullisesti, alttofonia huonosti. Tai lähinnä saundi on karmea kun klasariklarinetisti olen.

Kyllä nyt ääni lähtee soittimesta kun soittimesta, pasuunallakin osaan soittaa kolmisoinnun. jee.
Ei riitä että on onnellinen. Tarpeen on myös että toiset eivät ole.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)