Roadari 01.07.2006 00:37:01 | |
---|
Eli 10 vuotta vanhat mustat Levi´s 501:t ja musta kauhtunut t -paita tai huppari. Eiköhän se ole käytännöllisistä syistä; joutuu pyörimään lavalla ja salissa esityksien aikana, mutta ei herätä turhaa huomiota. Koltsuhan on tässä poikkeus. Ja monet ablodit saanut kun on esiintyjäks luultu. Roadari "Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa." |
Lennu 01.07.2006 01:22:12 | |
---|
Isojussi, muutenkin hieno mies, on ratkaissut ongelman pukeutumalla lehmäpukun. Ei haittaa paskaraanut, kun "kuuluu lajikkeeseen" |
isojussi 02.07.2006 16:23:37 | |
---|
Isojussi, muutenkin hieno mies, on ratkaissut ongelman pukeutumalla lehmäpukun. Ei haittaa paskaraanut, kun "kuuluu lajikkeeseen" Kiits. Toisinaan myös kuparinväriseen satiiniin. Loppuehtoosta on usein musta kauluspaita ja mustat kulmahousut - ns. "Rock-look" Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
miffe 02.07.2006 21:02:28 | |
---|
Ammattilaisilla on Gerber eikä Leatherman. Mut harva tietää, että sekin puulaaki on suomalaisen puulaakin omistuksessa (Fiskars). Näin ainakin muistelisin.. miffe, äänimies |
miffe 02.07.2006 21:05:27 | |
---|
Eiköhän se ole käytännöllisistä syistä; joutuu pyörimään lavalla ja salissa esityksien aikana, mutta ei herätä turhaa huomiota. Joissain tilanteissa se on vaan hyvä asia, jos se paita erottaa sut tusinatoopesta. Osaavat järjestyksenvalvojatkin juosta pois alta ajoissa. miffe, äänimies |
LHU 03.07.2006 02:05:06 | |
---|
Ammattilaisilla on mustat hanskat. Aivan, mulla on vihreä / sinivalkoiset.. Ammattilaisilla on Gerber eikä Leatherman. Ja jälkimmäinen..... Ammattilaisilla on kaksi erikokoista Maglitea. Ei oo kuin tuo yksi... Ammattilaisen avainnippu kuluttaa kuskinpukkiin reiän tuossa tuokiossa. Ei oo menny vielä omastakaan autosta penkki rikki joten... ...pääteltäköön tästä se, että en ole ammattilainen. Mahtavaa!!! Ja hyvää kesää kaikille! |
markotetri 03.07.2006 10:34:31 | |
---|
Eli 10 vuotta vanhat mustat Levi´s 501:t ja musta kauhtunut t -paita tai huppari. Eiköhän se ole käytännöllisistä syistä; joutuu pyörimään lavalla ja salissa esityksien aikana, mutta ei herätä turhaa huomiota. Ammattilaisella on muuten nykyään useimmiten Snickersit tai muut reisitasku/työhousut... Mustat. Viisnollaykköset on muuten hyvät mutta kun ne ei tahdo kestää kuin viitisenkymmentä keikkaa. Tulee kalliiks kun joutuu merkkifarkkuja ostamaan monta kertaa vuodessa. Ja musta väri: kamat on _aina_ paskasia. Pölyä, tuhkaa, bissee, siiderii... Tumma asu niin ei fläkit näy. Musta ei myöskään erotu lavan takaosassa, jos tarttee liikkua sielläpäin kesken shown. Joskus näinkin on käynyt. Toisaalta, onhan mulla keikoille tarvittaessa myös Dressmanin perus Batistini-tumma puku. Ei liian kallis mutta tarpeeksi hieno. Ja nimenomaan keikkakäyttöön, juhla-asut on sitten erikseen. Sitä paitsi mun mielestä Nahkamies on parempi kuin se toinen. Ja taskulamppu ei ole mukana koristeena. Avainnippua mä en oo koskaan ymmärtäny. Enkä sitä, että pidetään samassa kaulahihnassa koko kesän ja edellisenkin bäkkäripassit. Ja kaikki muutkin sen kaltaiset läpyskät, mummon kirjastokortista lähtien... Artificiality is normal to the medium. |
Simo78 03.07.2006 13:15:02 | |
---|
Eikun se on Pers Auki, viitaten siihen paljonko hyvät kamat maksavat. Tämä on totta=) Huonot taas hajoavat helposti ja ääntä ei lähde ja kiertävät... |
pitk 03.07.2006 14:07:05 | |
---|
Ammattilaisilla on mustat hanskat. Sveahand, mustat, keltainen raita. Ammattilaisilla on Gerber eikä Leatherman. Victorinox Ammattilaisilla on kaksi erikokoista Maglitea. Kolme, AAA, AA ja 6D Ammattilaisen avainnippu kuluttaa kuskinpukkiin reiän tuossa tuokiossa. Pikainen laskutoimitus: 4 x Abloy, 2 x Minibaarin yleisavain, pullonavaaja, yksi riippulukon avain, yksi räkkilaatikon avain ja Prisman kärrykolikon korvike. Aika kauan saa bussia ajaa, etenkin kun avaimet ovat etummaisessa vyönlenkissä. Saattaisi olla kohtuullisen epäergonominen ajoasento ;-) Rock! |
sormunen 03.07.2006 20:16:14 | |
---|
Ammattilaisilla on Gerber eikä Leatherman.
Mulla tossa Gerberissä oli/on kyllä ihan asiasyykin: valohönönä tarttin enemmänkin pihtejä ja veistä kuin ruuvareita ja sen lisäksi Gerberin saa auki yhdellä kädellä, mikä on arvokas ominaisuus kun roikkuu toisella kädellänsä katonrajassa. Kaksi arvohenkilöä roudarille: hyvä suutari sekä henkilö, joka paikkaa housuja. Voivat olla myös sama tapaus. Itse mä en koskaan oo käyttänyt Levi´sejä vaan joskus huomasin, että Seppälän mustat Smithysit olivat aivan tolkuttoman paksua kangasta ja kun osti tarpeeksi isot, niin outo leikkauskaan ei hämännyt. Maglite oli tarpeen. Kettingit ja avainniput johtuivat simppelisti siitä, että kaikki piti olla köytettynä kiinni, koska muuten kamat olis hävinneet. Alumiinisalkkua taas tarjoilijat, popparit, laitosmiehet ja portsarit eivät menneet avaamaan, mutta työkalupakkia kaikki kohteli kuin omaansa ja se käy kalliiksi. Mä kyllä aika hyvin pyrin siihen, että keikkakuteet ja roudauskuteet olis olleet erikseen. Ennen vanhaan pitemmillä rundeilla ja kahden päivän sessioissa se jopa oli joskus mahdollistakin plus oli hyväksi mielenterveydelle.
|
kivi 03.07.2006 20:50:50 (muokattu 03.07.2006 20:53:17) | |
---|
Victorinox Pikainen laskutoimitus: 4 x Abloy, 2 x Minibaarin yleisavain, pullonavaaja, yksi riippulukon avain, yksi räkkilaatikon avain ja Prisman kärrykolikon korvike. Aika kauan saa bussia ajaa, etenkin kun avaimet ovat etummaisessa vyönlenkissä. Saattaisi olla kohtuullisen epäergonominen ajoasento ;-) Victorinox on (lisäksi) kaikilla, se on itsestään selvää. Mistä saa sille vyökotelon? Gerberin pointti oli siinä, kuten Sormunen tiesikin, että pihdit saa ravistettua auki yhdellä kädellä. Mulla on menossa jo kolmas Leatherman Supertool. Pienin Maglite on avainnipussa, sitä seuraavaksi isompaa pidetään suussa. Avainnipun ketjun pitää olla etulenkissä ja avainnipun takana, silloin nipulla on paras ulottuvuus eteenpäin. Kuka korjaa mun Tony Morat kun suutari otti itseltään hengen jo muutama vuosi sitten? Mitä ovat minibaarin yleisavaimet? Minibaarit tyhjennetään hotellin tyynyliinoihin ja viedään pois siksi aikaa kun popparit asuvat hotellissa, tilalle voi tuoda omia mäyräkoirajuomia. Käsipyyheautomaatin- ja venttiiliavain toki on, joskus myös pari erilaista rumpuavainta... T: nimim "Lookalike" |
Simo78 03.07.2006 21:01:29 | |
---|
Gerberin pointti oli siinä, kuten Sormunen tiesikin, että pihdit saa ravistettua auki yhdellä kädellä. Mulla on menossa jo kolmas Leatherman Supertool.
Mitä? Onko hajonnut? Mun käsittääkseni letukalla on jonkinmoinen takuu, eli kun pistää lähettäen saa kunnossa takaisin... |
kivi 03.07.2006 22:03:08 | |
---|
Mitä? Onko hajonnut? Mun käsittääkseni letukalla on jonkinmoinen takuu, eli kun pistää lähettäen saa kunnossa takaisin... Ei kun kadonnut keikkamatkoilla, vyökotelo auennut auton alla resutessa tms. ja siinä se. Takuu on kyllä, mutta vaatii hajonneen laitteen palautukseen. Ei niitä kyllä hevin rikki saa, ellei ala pihdeillä jotain ihmemetalleja leikata. |
pitk 03.07.2006 23:34:41 | |
---|
Victorinox on (lisäksi) kaikilla, se on itsestään selvää. Mistä saa sille vyökotelon? Tuli mukana. Vihje: Hong Kong (ainakin Kerava) myy tällä hetkellä Victorinox Swiss Toolia noin 50% alennuksella. Mitä ovat minibaarin yleisavaimet? Niitä on periaatteessa kahta sarjaa. Kairaa hotellista molemmat. Kun ilkeä respantäti ei anna minibaarin avainta: Hoppaloijaa ja omalla sisään. |
Pieni rumpalipoika 04.07.2006 00:54:00 | |
---|
Sepä se onkin näppärää tyhjentää minibaari, ja laskun tullessa perässä soittaa kitkerälle Savitaipaleen eukolle ja kyselee, et mites me nyt oltas voitu juoda ku et avaintakaan antana. Tuunatuilla rakotulkeilla aukee corollan ja land cruiserin ovien lisäks vähän muutakin. Kaverit kerto. Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
Lennu 04.07.2006 01:15:15 | |
---|
Sepä se onkin näppärää tyhjentää minibaari, ja laskun tullessa perässä soittaa kitkerälle Savitaipaleen eukolle ja kyselee, et mites me nyt oltas voitu juoda ku et avaintakaan antana. Tuunatuilla rakotulkeilla aukee corollan ja land cruiserin ovien lisäks vähän muutakin. Kaverit kerto. Joo, seitkytluvun mersun. Rikos lienee vanhentunut jo parikymmentä vuotta... Eihän me sieltä mitään viety, mutta purettiin sinne yks vessapaperirulla? Kyllä sitä on junnuna ollu viksu. |