vanhami 05.09.2005 14:52:08 (muokattu 05.09.2005 14:57:31) | |
---|
Annoin juuri suositella itelleni Mackien settiä: 2xSRM350 ynnä 1xSWA1501 Hakkaa kuulemma HK:t ym. mennen tullen varsinkin yläpään toimivuudessa. Kellään kokemusta? Kaveri oli sekä HK:n että Mackien myyjä, notta ei ollu "kilpaluaspektia" mukana. Hintakin olis järkevä.... St-paulsissa näytti oleva ko paketti 1607. Oliko sama liike? Kepitäää luukkaksen kyllä hinnassa. Koosta ja toiminnasta ei ole tietoa eikä käsitystä. Jos oli Jori, joka suille niitä myi, niin olet tod.näk. oikealla tiellä. Olen antanut oman laitevalintojeni mennä ihan tämän herran suosituksien mukaan. Kertaakaan en ole epäonnistunut laiteostoksissa. Olen harkinnut itselle jotain toista PA-settiä bändikamojen lisäksi. Silloin kun ei ole ite keikalla, voisi vuokrata niitä. Bändi saisi taiteilla omillaan |
JK 05.09.2005 15:00:07 (muokattu 05.09.2005 15:03:16) | |
---|
Annoin juuri suositella itelleni Mackien settiä: 2xSRM350 ynnä 1xSWA1501 Hakkaa kuulemma HK:t ym. mennen tullen varsinkin yläpään toimivuudessa. En ihan heti usko.. Mutta enempää kommentoimatta, ota niiden SRM 350 yläpäiden tilalle RCF ART 310A. Eron huomaa puukorvaisempikin. Ja äänenpaineet on ihan eri luokkaa. (127db) (Paino 12 kg/kpl) Subbaseksi suosittelen ennemmin db Technologies, vaikka se SUB 12. Riittää varmasti sun käyttöön ja painaa vain 20kg. (Siitä on kokemusta) Toi Subbaspuoli lähinnä roudausystävällisyyden vuoksi. On nimittäin melko mukava setti ihan käytännössä, kaksi ART yläpäätä ja db:n subbanen. Menee Pösön pikkufarkun takakonttiin, sinne mahtuu vielä tolpat ja miksericasekin. Ja tehoja 1000w. Helppo nakki - lätt knackkorv. |
PL 05.09.2005 18:01:10 | |
---|
Itse en kyllä lähtisi sekoittamaan eri valmistajien värkkejä keskenään. On huomattavasti helpompaa puuhastella toistensa kanssa toimimaan tarkoitetulla kokonaisuudella. Eri juttu tietenkin jos on aikaa ja osaamista virittää prosessoreilla/jakareilla ja muilla apulaitteilla vehkeet kohdalleen. |
isojussi 06.09.2005 00:13:45 | |
---|
St-paulsissa näytti oleva ko paketti 1607. Oliko sama liike? Kepitäää luukkaksen kyllä hinnassa. Koosta ja toiminnasta ei ole tietoa eikä käsitystä. Jos oli Jori, joka suille niitä myi, niin olet tod.näk. oikealla tiellä. Olen antanut oman laitevalintojeni mennä ihan tämän herran suosituksien mukaan. Kertaakaan en ole epäonnistunut laiteostoksissa.... Jees - oli keorke. Perusteli hommaa sillä, että saisin pikkuaktiivit, joita vois käyttää ilman subbasta (esim. just stand-up-vedot) ja sillä, että HK: n pilliosasto on alimitotettu ja mänee liian helposti murolle. Toi JK: RCF-heitto tarvii funtsia.... Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
isojussi 13.09.2005 11:26:04 | |
---|
Mulle suositeltiin eilen Wharfedalen SVP-sarjaa. jäis kans kilowatin satsi puolentoista donan kieppehille.... Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |