Toisia vaan niin kovasti pelottaa se B-sana. :D Olen huomannut saman asian. Aina silloin tällöin kun otat puheeksi että meillä on Behringerin sitä tai tätä, niin tulee sellaisia "ai jaa, miksette oo ostaneet kunnon vehkeitä" tyyppisiä vastauksia Olen käyttänyt useamman vuoden ajan B-kamaa eri tarpeissa ja olen ollut ihan tyytyväinen. Toki myönnettäköön, että vanhassa Mackien VLZ PRO pöydässä oli mikkietuasteitten kohina (-n vähyys) ihan omaa luokkaansa, mutta entä sitten. Jos ja kun me käytetään kamoja 99% keikalla ja alle 1% todennäköisyydellä saatetaan tehdä jotain demoja, niin ne saa sitten sen verran kohista siellä keikalla. Turpeen soittajien on turha hifistellä. Kyllä se niille mulkuille kelpaa, vanha viidakon sanonta... Mika |
Toisia vaan niin kovasti pelottaa se B-sana. :D Joo, ei ollut tarkoitus sen enempää ottaa kantaa Behringeriin, mullakin on jotain nurikissa pyörinyt (ja jatkuvasti keikalla) ja ihan tyytyvänen olen ollut. Tarjosin tuota Y:tä ihan vaan vertailuksi ja sitten niiden auxin eq:den takia. Itseä kun on tupannut vituttamaan "turhan" kaman raahaaminen ja näin säästyis sen ulkoisen eq-pinon hankinnalta (niiden kanssa hintakin on jo aika lähellä Yamahaa). Efektien puutteesta en ole itse ainakaan huomannut kärsiväni, kaks prossua on riittänyt ihan hyvin. Tollasella perus pubikeikalla ei ainakaan vielä ole ihan järjettömiä moulinexejä tarvittu, mutta tietysti ei olis tolla pöydällä mahdollistakaan. |