Olen ajatellut hankkia tuon Harley Benton Slider II lap steelin lähi aikoina. Olisiko mitään hyvää kirjaa tai nettisivua, mistä tuota soitinta kannattaisi alkaa opiskelemaan? Lisäksi kaipaisin tietoa tuosta Harley bentonin lap steelistä, esim. pitääkö se vireensä hyvin? |
Cool-guitarist: Olen ajatellut hankkia tuon Harley Benton Slider II lap steelin lähi aikoina. Olisiko mitään hyvää kirjaa tai nettisivua, mistä tuota soitinta kannattaisi alkaa opiskelemaan? Lisäksi kaipaisin tietoa tuosta Harley bentonin lap steelistä, esim. pitääkö se vireensä hyvin? Tuo Benton on ihan kohtalaisen hyvä aloittelijasteel, tosin kielet kannattaa vaihtaa heti alkuun. Pitää vireen tarpeeksi hyvin. Itse opiskelen youtuben kautta. Kitara, basso, mandoliini, huuliharppu, piano, banjo, ja steel-kitara ovat miehen parhaat ystävät... |
Cool-guitarist: Kiitti tiedosta. Kannattaako tuossa käyttää piuhaa, missä on kulmaplugi? Kuvista päätellen normaaliplugi saattaisi tulla tielle. http://www.thomann.de/fi/pyramid_slider_saitenset.htm Ovatko nuo sopivia kieliä tuohon Harley bentonin steel-kitaraan? Kielet ovat sopivat C6-viritykselle erityisesti.. En sitten tiedä normaalikielten paksuuksia. Ei se plugi ole tiellä. Kitara, basso, mandoliini, huuliharppu, piano, banjo, ja steel-kitara ovat miehen parhaat ystävät... |