Aihe: thomannista.. 1 2 | |
---|---|
![]() 09.12.2006 15:46:21 (muokattu 09.12.2006 15:47:08) | |
ota Jyväskylästä. Jos haluat maksaa 10-20% extraa, niin mikäettei. Mä en ole saanut jyväskylän kummastakaan liikkeestä tingittyä hintaa thomannin tasolle, vaikka olen maininnut että tilaan sitten saksasta kun tulee halvemmaksi. Lisäksi Musikantista aika köyhät kokemukset, se vanha äijähän on ihan mulukku eikä tiedäkään oikein mistään mitään. Kävin Inserttipiuhaa hakemassa sieltä ja kolme niistä myyjistä ei tiennyt ollenkaan mistä on kyse. Puhumattakaan sieltäostettujen PA-kaiuttimen telineadaptereista, joista toinen hajosi ensimmäistä kertaa telineeseen laitettaessa, valettu osa murtui. Vanha käppänä syytteli meitä että oltiin hakattu paskaksi ja tarjosi 13 eurolla varaosaa, eikä suostunut laittamaan takuuseen. Ihan varmasti ostetaan 600e kaapit ja sitten survotaan ne paskaksi ekalla keikalla, saati sitten ajetaan 100km että voidaan näyttää rikkinäistä osaa, jos oltaisiin itse särjetty. Samalta äijältä tilasin pariin otteeseen kaiuttimiin toista varaosaa, eikä koskaan tullut, sitten kun tilasin nuoremmilta jannuilta, jotka onneksi tietää jotain jostain, niin sain haluamani. Aika hauska oli vedellä reeneissä puoli vuotta ilman diskanttia yhden polttimon takia, joita oli maahantuojan varastossa yllinkyllin, kun sieltä tarkistin, mutta eivät voineet toimittaa muuten kuin jälleenmyyjän kautta niitä. Eli jos menet Musikanttiin niin vältä kaupantekoa tai mitä vaan kanssakäymistä sen harmaahapsisen jarrun kanssa. Osta mieluummin saksasta jos ei hyllystä löydy, koska sieltä saa nopeammin halvemmalla. "I have a cunning plan" -Baldrick | |
![]() 10.12.2006 17:42:58 | |
Jos haluat maksaa 10-20% extraa, niin mikäettei. Mä en ole saanut jyväskylän kummastakaan liikkeestä tingittyä hintaa thomannin tasolle, vaikka olen maininnut että tilaan sitten saksasta kun tulee halvemmaksi. Lisäksi Musikantista aika köyhät kokemukset, se vanha äijähän on ihan mulukku eikä tiedäkään oikein mistään mitään. Kävin Inserttipiuhaa hakemassa sieltä ja kolme niistä myyjistä ei tiennyt ollenkaan mistä on kyse. Puhumattakaan sieltäostettujen PA-kaiuttimen telineadaptereista, joista toinen hajosi ensimmäistä kertaa telineeseen laitettaessa, valettu osa murtui. Vanha käppänä syytteli meitä että oltiin hakattu paskaksi ja tarjosi 13 eurolla varaosaa, eikä suostunut laittamaan takuuseen. Ihan varmasti ostetaan 600e kaapit ja sitten survotaan ne paskaksi ekalla keikalla, saati sitten ajetaan 100km että voidaan näyttää rikkinäistä osaa, jos oltaisiin itse särjetty. Samalta äijältä tilasin pariin otteeseen kaiuttimiin toista varaosaa, eikä koskaan tullut, sitten kun tilasin nuoremmilta jannuilta, jotka onneksi tietää jotain jostain, niin sain haluamani. Aika hauska oli vedellä reeneissä puoli vuotta ilman diskanttia yhden polttimon takia, joita oli maahantuojan varastossa yllinkyllin, kun sieltä tarkistin, mutta eivät voineet toimittaa muuten kuin jälleenmyyjän kautta niitä. Eli jos menet Musikanttiin niin vältä kaupantekoa tai mitä vaan kanssakäymistä sen harmaahapsisen jarrun kanssa. Osta mieluummin saksasta jos ei hyllystä löydy, koska sieltä saa nopeammin halvemmalla. No jaa, ainahan ei voi onnistua. Ei sieltä kaikkea saa, mitä haluaisi ja joitakin tosiaan joutuu odottamaan. Pentin ja Eeron kanssa tosin kaupanteko yleensä on onnistunut. Ja hinnatkin olleet kohdallaan. Vähän kireältä nyt ilmapiiri aiempaan verrattuna kyllä nyt tuntui mutta ehkä joulunalus-stressiä sielläkin. Kaikkihan sitä humppaa haluaisivat soittaa mutta kaveripiirin painostuksesta eivät kehtaa | |
![]() 10.12.2006 19:12:58 | |
Ei sieltä kaikkea saa, mitä haluaisi ja joitakin tosiaan joutuu odottamaan. Enhän toki vaadikaan että kaikkea pitää saada, ja odottaminen on ymmärrettävää, mutta se, että jätetään asiat hoitamatta, ei ole ymmärrettävää. "I have a cunning plan" -Baldrick | |
![]() 31.03.2007 22:32:16 (muokattu 31.03.2007 22:33:05) | |
en oo tilannu kyllä mitää sieltä mutta ehkä tilaan jonku Ibanezin RG:n tai Jacksonin Kelly.. Aika suosittu keskustelu muute^^:D | |
![]() 01.04.2007 01:03:52 | |
Juu...todellakin loppuun kaluttu juttu! Näille voisi minun puolestani heittää jo lukkoa. Mitä tästä oikein kostuu? Joku tykkää, joku ei. Samanlaisia tarinoita voi höpötellä suurinpiirtein jokaisesta vähänkin suuremmasta musiikkiliikkeestä... Ei kiitos...minulla on jo pingviini. | |
![]() 01.04.2007 14:40:51 | |
Juu, ainut asia, mikä täällä kehäkolmosen ulkopuolella *ituttaa, on se, että ostatpa mitä tahansa, niin se on lähestulkoon aina tilauskamaa. Thomannilta sitä saa odottaa viikkotolkulla, mut Suomesta hommatessa romut on todnäk parin päivän sisään perillä. Kamojen testaaminen on sekin varsin nihkeetä, kun --ymmärrettävistä syistä-- kauppiaat ei halua tilata nurkkia täyteen jotain testikamaa, jota kukaan ei sitten ostakaan. Ne on ne todennäköisimmin kaupaksi menevät romut näytillä ja loput pitää ostaa enemmän tai vähemmän sokkona. Mulla on noissa tilausasioissa ihan päinvastaisia kokemuksia. Suomesta tilatessa mennyt bassonkieliinkin kerran puoli vuotta. Muutenkin saanut laukata siellä musakaupoilla kyselemässä tialaustensa perään "en o ehtinyt vielä hoitaa". Toomannilta on tullut aina romut viikossa-parissa. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Silloin vanha Väinämöinen. Itse tuon sanoiksi virkki: "Nyt on aika arvan käyä, Miehen merkkiä kysyä" | |
![]() 01.04.2007 16:12:38 | |
Itse suosittelen Stpaulssound:ia Thomannin sijaan. Nopeampi postitus, ERITTÄIN hyvä palvelu. Sähköposteihin vastataan aina ja nopeasti. Hinnat ovat lähes kaikissa tuotteissa samat kuin Thomannilla. Esimerkkinä Thomannilla oli Fostexin kuulokkeet loppuunmyynnissä 61e, normaali hinta jotain yli 120e, niin Stpaulssoundissakin oli laskettu hintaa tuohon 61 euroon. www.stpaulssound.fi | |
![]() 02.04.2007 08:20:15 | |
Olen odotellut tilausta T-kaupasta nyt noin kahdeksan viikkoa... Aika hätästä toimintaa. | |
![]() 06.04.2007 19:42:27 | |
Lisään oman näkemykseni kyseiseisen Musikhaus Thomannia koskevaan ketjuun. Kyseinen liike on erittäin luotettava ja jos tähdet 1-5 olisi määritteenä asiassa, niin 5 tähteä antaisin. Kokemusta on vuosia kyseisen firman kanssa. Viimeksi juuri ennen pääsiäistä sain paketin lähimpään postiin. Tilattu on monenlaista vuosien aikana työkavereiden/kavereiden kanssa porukalla ja harvoin on käynyt siten että viallista tai ylipitkää odotusta olisi tullut.(parissa viikossa viimeistään tilauksesta kotona paketti) Hintaa tietenkin kannattaa aina miettiä ja googlata, mutta kannattaa myös kannustaa paikallista musiikkiliikettäkin vaikka harvoin pärjäävät tarjouskilvassa. "Samaan hintaan" on hyvä ja terve mittasuhde, eikä +50%. On erinäisiä tuotteita joiden hinta on tarkalla kautta maailman joten kilpailuttaminen ei onnistu. | |
![]() 15.04.2007 18:00:55 | |
Mullakin vaan hyvää sanottavaa.. oon tilaillu vuosien ajan tuhansilla euroilla yhteensä, enkä oo katunu. Viimeksi just tilasin studiomonitorointiin kaiuttimet (monitorit) ja toinen niistä ei toiminut aluksi hyvin. Parin päivän päästä ei ollenkaan. Laitoin mailia asiasta ja pari päivää myöhemmin oli UPS:n lähetti oven takana, joka haki monitorit. Tästä on noin kaks viikkoa, nyt on ollut jo muutaman päivän uudet monitorit matkalla saksasta. Eikä mitään lisämaksuja postiin tai mihinkään oo tulossa. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)