...PS: On mulla ainakin omaa suunnittelua ja tekoa oleva perämoottorin potkurisuoja, joka on parempi omaan käyttötarkoitukseeni kuin yksikään tietämäni kaupallinen tuote. En tiedä olisiko jopa patentin hakemisen arvoinen. Kannattaa kokeilla. Tuttavapiirissäkin on tullut esiin ideoita, joita muut ovat myöhemmin patentoineet. Väittävät, että joku proffa ois varastanutkin yhden idean ja hankkinut sille patentin, kun siltä oli pyydetty apua tarvittavien voimien laskemiseen... Ainakin vastaavasta keksinnöstä yhden kaverin kanssa puhuttiin, ennenkuin sitä oli markkinoilla. kalamies#19 >-)))>
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2 |
Vein keskustelua vähän sivuraiteelle, mutta yritin rohkaista omatoimisessa rakentelussa ja suunnittelussa koska se voi onnistua jos on tarpeeksi valmis näkemään vaivaa ja innostunut asiaan. Minun keksintö on sellainen, etten tiedä onko sille mitenkään erityisen laajaa kaupallista kysyntää. Senkään keksiminen ja tekeminen ei edellyttänyt mitenkään virtuoosimaisia taitoja, vaan tarpeeksi kiinnostusta ja käytännön kokeilua. |
Seuraavaksi tosin Miffe haukkuu kyseiset kaiuttimet, mutta moni on niillä kuitenkin jopa isossa Amerikassa vetänyt. ;-) Enhän mä niitä paskoiks hauku vaan hinta-laatu-suhteeltaan rajoittuneiks. Ostaa vaikka AuraAudio A8 läjän, niin voi skaalata klubista jäähalleihin - jazzista Kotiteollisuuteen. miffe |