LHU 17.05.2006 12:24:33 | |
---|
Lukkoon? Älä nyt oo tollanen, ota löysin rantein... kesä tulossa ja kaikkea. |
baron 17.05.2006 13:27:06 | |
---|
Älä nyt oo tollanen, ota löysin rantein... kesä tulossa ja kaikkea. Eihän tätä oo pakko lukea, vai onko? My name is Baron, Sir Baron. |
aimotuska 17.05.2006 13:49:29 | |
---|
Eihän tätä oo pakko lukea, vai onko? Mä kyllä ymmärrän, että se voi toisinaan ahistaa kun joku rölötysketju keikkuu jatkuvasti listan kärjessä, mutta tosiaan, niitähän ei ole pakko käydä lukemassa. Tai sitten ottaa tilaisuudesta vaarin ja alkaa itsekin puhua pehmoisia. Hmm, metakeskustelu on aina yhtä hauskaa. 100% turhaa, mutta hauskaa. Jep jep. :) Dorka mikä dorka.
kalamies#50 >-)))> |
baron 17.05.2006 14:13:06 (muokattu 17.05.2006 14:13:34) | |
---|
Mut mistäs se pa (pee aa) ilmaisu tulee, että rahat on loppu? My name is Baron, Sir Baron. |
LHU 17.05.2006 14:24:32 | |
---|
Mut mistäs se pa (pee aa) ilmaisu tulee, että rahat on loppu? Olisko se perse auki? Mutta mistä se sitten tulee? Lompakon säilyttämisestä takataskussa? Tyhjän sellaisen...? |
Lennu 19.05.2006 20:46:23 | |
---|
Mut mistäs se pa (pee aa) ilmaisu tulee, että rahat on loppu? Joku joskus, varmaan valehteli mulle, että se tulee englanninkielen Purse Out- sanonnasta ja on väännetty suomeksi Perse Aukiseksi. Josta siis puolustusvoimahenkisesti tehtiin lyhenne PA. |
baron 20.05.2006 02:34:00 | |
---|
Joku joskus, varmaan valehteli mulle, että se tulee englanninkielen Purse Out- sanonnasta ja on väännetty suomeksi Perse Aukiseksi. Josta siis puolustusvoimahenkisesti tehtiin lyhenne PA. Tuohan kuulostaa ihan uskottavalta. There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
Lennu 20.05.2006 13:35:04 | |
---|
Tuohan kuulostaa ihan uskottavalta. Nojoo, mutta kun mua aina kiusataan ja syötetään pajunköyttä ja juodaan kuravettä päälle, niin mä en usko enää mitään. |
Danko 21.05.2006 17:52:17 | |
---|
Älä nyt oo tollanen, ota löysin rantein... kesä tulossa ja kaikkea. Muut soittimet -dada? (: romantikkoitkijät #37 "Hmm eksyin hieman. Koitin päivittää ja päivittää mutta kukaan ei tuntunut kirjoittavan mitään sitten huomasin että Tupuna kirjoitti, huomasin olevani sinkkulangassa enkä dadassa." -KMT |
Puavali 22.05.2006 07:10:51 | |
---|
Joku joskus, varmaan valehteli mulle, että se tulee englanninkielen Purse Out- sanonnasta ja on väännetty suomeksi Perse Aukiseksi. Josta siis puolustusvoimahenkisesti tehtiin lyhenne PA. Pöörs Aut. Ihan uskottavan kuuloinen selitys. kalamies#19 >-)))>
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2 |
menaCe 29.06.2006 23:34:21 | |
---|
Mukavampi näitä on lukea, kun saa oikeasti jotain hyötyäkin tästä ja joku tajusi vetää vielä varaanitkit mukaan, jotka minulla tuli heti alusta kans mieleen. En tiennyt mitkä on PA:t/ mitä se tarkoittaa, vaikka olen tuolta miehukkeelta kysynyt ja nyt tiedän, miksen sitä tajunnut: ei se niin tiennyt itsekään ja yrittää päteä! :D |
Apricot 30.06.2006 03:12:36 | |
---|
En tiennyt mitkä on PA:t/ mitä se tarkoittaa... Täsmennetään vielä, että PA on yksikössä, ei monikossa. Niinkuin purjeveneessäkin on takila, vaikka se koostuu monista osista. "I got the Pieksämäki railway station blues." |
jukpel 30.06.2006 09:52:08 | |
---|
Osittain off-topicia, mut silti: Niin, näistä nimiasioista täytyy kertoa, että rakas vaimoni kutsuu kaikkia soittolaitteitani (skittapedaalit, räkkikamat, skittavahvistimet, pa-kaiuttimet jne.) "stöpseleiksi". Se on mielestäni kyllä toisaalta ihan hyvä nimi erilaisille "releille". Onkos kellään muilla tiedossa hyviä lempinimiä (ah niin rakkaille) soittovermeille, joiden päivittäminen aiheuttaa ainakin meidän perheessä keskustelua "stöpseleiden" tarpeellisuudesta... |
kivi 30.06.2006 11:36:14 (muokattu 30.06.2006 11:37:14) | |
---|
Onkos kellään muilla tiedossa hyviä lempinimiä (ah niin rakkaille) soittovermeille, joiden päivittäminen aiheuttaa ainakin meidän perheessä keskustelua "stöpseleiden" tarpeellisuudesta... Palikat, matolaatikot, vermeet, lelut. Räkissä majailevat ulkolaitamoottorit ja jouluvalot. Seinällä roikkuu mailoja, ritsoja, keppejä, saikaroita, stagoja. Rumpali soittaa pönttöjä, tonkkia, pattereita - yhdessä ne ovat kioski tai sirkus. Piuhoja ei kytketä vaan 'kamat rigataan pystyyn' ja haetaan seinästä hönkää tai vähävirtasta. Ootteko tutustuneet sellaiseen mainioon kirjasarjaan kuin "the bluffers guide"? Siinäkin opetetaan että mahdollisimman sujuva ja esoteerinen sanastonhallinta on 90% ammattitaidosta. :-) Remu on guru. |
sormunen 30.06.2006 12:19:40 | |
---|
Ootteko tutustuneet sellaiseen mainioon kirjasarjaan kuin "the bluffers guide"? Siinäkin opetetaan että mahdollisimman sujuva ja esoteerinen sanastonhallinta on 90% ammattitaidosta. :-)
Pitemmän oppimäärän roudauskurssilla opetettiin ennen vanhaan sit se, miten hanskat taitellaan takataskuun.
|
kivi 30.06.2006 14:18:40 | |
---|
Pitemmän oppimäärän roudauskurssilla opetettiin ennen vanhaan sit se, miten hanskat taitellaan takataskuun. Ammattilaisilla on mustat hanskat. Ammattilaisilla on Gerber eikä Leatherman. Ammattilaisilla on kaksi erikokoista Maglitea. Ammattilaisen avainnippu kuluttaa kuskinpukkiin reiän tuossa tuokiossa. |
Vivo 30.06.2006 19:03:45 (muokattu 30.06.2006 19:04:35) | |
---|
Ammattilaisilla on mustat hanskat. Pitääks niiden olla SetWearit? Mä en dikkaa niistä ku ne maksaa niin paljon ja hajoo heti. Eli toivottavasti ei... one foot in the rave |
musamies 30.06.2006 23:41:04 (muokattu 30.06.2006 23:44:52) | |
---|
Voisko joku valaista mulle miksi PA:n rakentelijoilla on usein mustat vaatteet? Mul meinaan itselläkin on usein ilman, että se liittyy mitenkään PA harrastukseeni. Luulen, että sivullisten mielestä on uskottavaa kun on nokkakärry, alumiinisalkku (tai sen näköinen), niin ei ole kukaan ainakaan tullut epäilemään, etteikö olisi asiallisella asialla liikkeellä ;-) Sama ilmiö kun menin huvikseni seisoskelemaan laiturille ja oli mustat vaatteet, sillä kertaa olin järjestyksenvalvojana ja siitä pieni keltainen merkki takissa ja heti jotkut nuoret rupesi melkeen hädissään kyselemään, että saako veneen pysäköidä tähän, vaikka itsellä ei ollut tullut mieleen edes huomautella mistään veneen pysäköinnistä. Pitäs vissiin kokeilla, että laittaisi mustat vaatteet ja takkiin jonkin merkin, jossa joku asiallisen näköinen teksti ja vaikka joku logo, mikä ei tarkoita mitään, miksikä sitten luultaisiin... Vaikka teksti: vuorivirasto, ohjeistamispäällikkö, taskuun kommunikaattori ja käteen alumiinisalkku. Vaikuttaa taatusti asialliselta. |
otto_t 30.06.2006 23:57:24 | |
---|
Voisko joku valaista mulle miksi PA:n rakentelijoilla on usein mustat vaatteet? Meneppä joskus keikalle täysin valkoisissa vaatteissa niin huomaat syyn. Eli mustassa ei näy pas*a niin helposti. |
Apricot 01.07.2006 00:13:20 | |
---|
Voisko joku valaista mulle miksi PA:n rakentelijoilla on usein mustat vaatteet? Eli 10 vuotta vanhat mustat Levi´s 501:t ja musta kauhtunut t -paita tai huppari. Eiköhän se ole käytännöllisistä syistä; joutuu pyörimään lavalla ja salissa esityksien aikana, mutta ei herätä turhaa huomiota. "I got the Pieksämäki railway station blues." |