Aihe: Behku
1 2
musamies
08.09.2005 16:52:59
Niin minäkin - yhden kerran olen äänitellyt pientä kirkkokuoroa pienessä salissa skidille MD:lle...halusivat tallenteen lähinnä omaan käyttöön ja hyvä niin: en huomannut kuin vasta äänityksen jälkeen, että salin ilmastointi jyrisee kuin pommikonelaivue (sen tallentimen näyttö oli pikkuriikkinen, eikä siitä oikein selvinnyt ko jyrinän todellinen taso...). Ainoa keino saada siitä edes vähän kuuntelukelvollista oli rankka EQ:n vääntäminen. No eipä se ollut mikään vakava juttukaan.

Mä olen vähemmän vakavasti myös äänittänyt urkuja ja flyygeliä.

Aika mielenkiintoinen saundi tuli (sillä kertaa oli kaveri avustamassa äänittämisessä) kun stereomikin vei urkujen sisään. Ihan eri fiilis kuin tavanomaiseen tapaan äänitettynä.

Flyygelin kohdalla huomasin äänitysetäisyyden olevan myös aika tärkeän.
jupo.r
10.09.2005 12:32:34
No niin. Oisko tollanen Alto L-20 mikään. Siinä on ainaski di.outit.
aimotuska
10.09.2005 13:33:05
No niin. Oisko tollanen Alto L-20 mikään. Siinä on ainaski di.outit.

Samaa shittiä kuin Behringer, Phonic, Alesis ja Samson. Pikkujuttuihin oivia pelejä, mut se on se ja sama, mihin noista satsaat. Yhtä suuret tsäänssit kaikilla saada sutta ja sekundaa, kuin myös jotakuinkin käyttökelpoista tavaraa.
I cna tpye 300 wrods a mniute.
jupo.r
10.09.2005 13:44:28
Voi voi. Pitännee mennä töihin vanhoilla päivillä et sais jotain käyttökelposta irti.
aimotuska
10.09.2005 15:53:22
Voi voi. Pitännee mennä töihin vanhoilla päivillä et sais jotain käyttökelposta irti.

Onhan tuolla tori täynnä vaikka minkälaisia miksuttimia. 200€ lisää putjettiin niin saat Yamahan 01-digimikserin tai Allen & Heathin Wz20S:n. Sen Fostexin 820:n voisit saada jotakuinkin 500€, kenties allekin, ei voi tietää tarkkaan kun ei myyjä oo laittanu hintaa.

Jos ei käytetty kelpaa niin sitten ei voi mitään.
I cna tpye 300 wrods a mniute.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)