Edward 11.08.2004 11:09:38 | |
---|
Seuraavanlaista olisi tarkoitus tilata: HK AUDIO RS122 POWERWORKS HK AUDIO RS122 POWERWORKS, Fullrangesystem 12"/ HT-Horn(90°x45°), 300W program, 101db/1W/1m, 14kg 177€ t-kaupasta Kaiutin on kuulemma hyvä, mutta riittääkö tällainen treenikäyttöön? I'm just asking - Olen vain persekuningas |
Edward 11.08.2004 14:15:32 | |
---|
Vastatkaas nyt joku jotain...prkl.. I'm just asking - Olen vain persekuningas |
Dj.Dumbass 11.08.2004 23:10:32 | |
---|
Riippuu että mitä meinaat treenata. jos aiot nostella sitä kahdella kädellä penkistä niin 14kg on aika vähän, mutta jos treenaat laulua vaikkapa hiljaisen tanssiorkesterin kanssa niin kai se siihenkin riittää. en tiedä onko hyvä vai paha, hinnasta päätellen ei kannata liikoja odottaa vaikka hyvä merkki onkin. Kovempaan mökäämiseen pitää olla pari että toimii kunnolla. Ja anopille Niket... |
Edward 12.08.2004 09:39:38 | |
---|
Riippuu että mitä meinaat treenata. jos aiot nostella sitä kahdella kädellä penkistä niin 14kg on aika vähän, mutta jos treenaat laulua vaikkapa hiljaisen tanssiorkesterin kanssa niin kai se siihenkin riittää. en tiedä onko hyvä vai paha, hinnasta päätellen ei kannata liikoja odottaa vaikka hyvä merkki onkin. Kovempaan mökäämiseen pitää olla pari että toimii kunnolla. Siis kun toinen kaiutin löytyy, tosin eri merkkinen, mutta silti. Tarkoitus olisi kovaan rokkivääntöön riittää.. Itseänikin tuo hinta vähän kummastuttaa, kun kaikki muut Kk:n mallit menee kolmensadan päälle... Jos ei riitä, niin onko olemassa jossain päin maailmaa kaiutinta joka maksaisi 200€ ja joka riittäisi. Mitään T-merkkisiä tai Behringeriä en halua ostaa. I'm just asking - Olen vain persekuningas |
Dj.Dumbass 12.08.2004 16:04:46 | |
---|
Siis kun toinen kaiutin löytyy, tosin eri merkkinen, Tarkoitus olisi kovaan rokkivääntöön riittää.. kaveria lainatakseni: Nyt näyttää siltä että ei hyvältä näytä... Vinkki: jos kerran sulla on joku toinen pömpeli niin yritä hankkia toinen samanlainen jostain ja yleensäkin tuohon hintaan osta käytettyä kamaa! jos ei samanlaista saa ni sit osta käytetty erilainen, jos tehdään eriparisetti ni sillä ei oo mitään merkitystä että onko se HK vai T-tuote, yhtä kauhee on lopputulos. Ja anopille Niket... |
Edward 13.08.2004 09:50:28 | |
---|
kaveria lainatakseni: Nyt näyttää siltä että ei hyvältä näytä... Vinkki: jos kerran sulla on joku toinen pömpeli niin yritä hankkia toinen samanlainen jostain ja yleensäkin tuohon hintaan osta käytettyä kamaa! jos ei samanlaista saa ni sit osta käytetty erilainen, jos tehdään eriparisetti ni sillä ei oo mitään merkitystä että onko se HK vai T-tuote, yhtä kauhee on lopputulos. Siis tässä nyt on alunperin käynyt niin, että meillä oli 2 kpl Wharfedale-kaappeja(ljudialta) Ja ne nyt on mitä on... Kummatkin tällä hetkellä paskana. Toisen käräytti kaveri t-amp vahvarillaan, ja nyt saisimme ostettua n.200€ kaapin heidän piikkiinsä. Kun ei kuitenkaan tuollaista Wharfedalea halaisi ostaa enää, niin mikäs neuvoksi...? I'm just asking - Olen vain persekuningas |
Dj.Dumbass 13.08.2004 13:19:00 | |
---|
ota rahat pois ja sijoita hieman lisää niin saat jotkut käytetyt toosat joista kuuluu. Ja anopille Niket... |
Edward 13.08.2004 13:24:20 (muokattu 13.08.2004 13:24:46) | |
---|
ota rahat pois ja sijoita hieman lisää niin saat jotkut käytetyt toosat joista kuuluu. Jooh, noin se kaiketi kannattaisi tehdä... Onkos mitään ehdotuksia, että mitkä ostaisi laitetaan hintakatoksi nyt vaikka 400€ tai alle? I'm just asking - Olen vain persekuningas |