Dj.Dumbass 09.07.2004 20:48:13 | |
---|
Taas kysyn että mikä olisi hyvä. Mulla oli se dod sr835, mutta se oli nin huono että meni kiertoon. nyt tarvitsisin uutta HK-audion LP24 ja LP18 komeroiden välille. edellinen omistaja on käyttänyt JBL M552 suodinta muttei myy sitä kun tarvitsee kuulemma vielä. se ilmeisesti on aika hyvä? keksitkö jotain muuta samantyylistä konetta samaan hintaluokkaan? Minkälaisia suotimia teillä on käytössä ja onko ne niin hyviä että niitä voi suositella? tämä voisi olla myös eräänlainen ostoilmoitus, joten jos sulla on joku ylimääräinen niin ota yhteys. Digitaalisiin systeemeihin ei nyt kuitenkaan tarvitse mennä, koska sitten hinta saattaa tulla taas ongelmaksi. "Sehän on ko kirpun nainti; milli pieleen ni se on silmässä." |
Joni K. 12.07.2004 15:26:46 | |
---|
|
Joni K. 14.07.2004 10:37:27 | |
---|
|
LassiÖ 15.07.2004 12:41:55 | |
---|
eikös niitä oo itte aika helppo rakentaa? "voihan putkivermeet olla jossain asioissa parempia, mutta haloo, se on 1950-luvun juttu" -walrus85 |
Dj.Dumbass 15.07.2004 16:12:14 | |
---|
eikös niitä oo itte aika helppo rakentaa? siitä en tiedä mut pitää olla hyvä itsekunnioitus jos uskaltaa sellaista käyttää yleisillä paikoilla... "Sehän on ko kirpun nainti; milli pieleen ni se on silmässä." |
Roadari 16.07.2004 02:24:47 | |
---|
eikös niitä oo itte aika helppo rakentaa? Onhan niitä. Tosin laatu saattaa pikkasen heitellä. Ihan jo kahden alle 20cenit komponentin yhteen juottamalla saa jo jakuosuotimen. 6db/oct. Mutta sitten jos tarttis saara sellanen jakosuodin joka jakaa 24 tai 48db/oct ja vielä loppupään taajuudet tasassa ilman vaihevirheitä, niin hommaa kyllä riittää... Roadari "Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa." |
Guido 16.07.2004 09:54:55 | |
---|
Minkäslaisia DBX:n jakarit ovat hinta- tai laatusuhteeltaan? Mulla joskus on ollut vuokralla läjä, missä sellainen on ollut. Ainakin se asiansa ajaa, mutta onko kellään enempiä kokemuksia? Elämä edessä, niska takana! |
Viking 18.07.2004 08:45:39 | |
---|
DBX:ssä jakosuhteen määrittäminen hieman ympäripyöreätä , mutta muuten varmatoiminen laite. Vuosia matkassa... |
Teemu Tee 27.07.2004 15:10:07 | |
---|
Dynacordin Powermax 230 on jakarin ja yksinkertaisen kaiutinprosessorin yhdistelmä. Normaalien jakarisäätöjen lisäksi siinä on kolme equa, joilla saa hiukan korjattua kaiuttimien puutteita tai huomioitua tilan vaatimuksia + yläpäätä inan verran viivästyttävä juttu, jolla bassopää pysyy mukana ajoituksessa. Suosittelen! Tyhjän saa pyytämättäkin |
magic 27.07.2004 17:18:42 | |
---|
Taas kysyn että mikä olisi hyvä. Mulla oli se dod sr835, mutta se oli nin huono että meni kiertoon. nyt tarvitsisin uutta HK-audion LP24 ja LP18 komeroiden välille. edellinen omistaja on käyttänyt JBL M552 suodinta muttei myy sitä kun tarvitsee kuulemma vielä. se ilmeisesti on aika hyvä? keksitkö jotain muuta samantyylistä konetta samaan hintaluokkaan? Minkälaisia suotimia teillä on käytössä ja onko ne niin hyviä että niitä voi suositella? tämä voisi olla myös eräänlainen ostoilmoitus, joten jos sulla on joku ylimääräinen niin ota yhteys. Digitaalisiin systeemeihin ei nyt kuitenkaan tarvitse mennä, koska sitten hinta saattaa tulla taas ongelmaksi. Minulla on myytävänä todella hyvä jakari hintaisekseen eli Behringer CX2310. 2-tie stereo tai 3-tie mono, mono-subbarilähtö jne. Irtoaa 90:llä räkistä ja kulkeutuu perille asti ! Magic http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=31004 |
Dj.Dumbass 05.08.2004 13:49:13 | |
---|
noista b-jakareista kuulin että hukkaavat matskua jonnekin käsittämättömään bittiavaruuteen joten niillä ei käytännössä taida hirveesti tehdä. Mielenkiintoinen vaihtoehto on DBX Drive rack PA. kokemuksia? mulle kehuttiin sitä ihan muutamalta luotettavalta taholta kun kyselin laitteesta. eikä hintakaan ole niin ihan järkyttävästi. Ja anopille Niket... |
magic 05.08.2004 14:44:40 | |
---|
noista b-jakareista kuulin että hukkaavat matskua jonnekin käsittämättömään bittiavaruuteen joten niillä ei käytännössä taida hirveesti tehdä. Enpä ole huomannut että analoginen jakari hukkaisi matskua bittiavaruuteen ? Tarkoitat varmaankin DCX2496 kaiutinprosessoria ! Mielenkiintoinen vaihtoehto on DBX Drive rack PA. kokemuksia? mulle kehuttiin sitä ihan muutamalta luotettavalta taholta kun kyselin laitteesta. eikä hintakaan ole niin ihan järkyttävästi. DR PA on hintaisekseen OK laite, ainoa varsinainen ongelma on kauhea pamaus kun laitteen sammuttaa (joo, joo, tiedän että päättärit pitäisi sammutta ensin ), ja (jos se on ongelma) sitä ei voi kytkeä PC:lle parametrointia varten. |