Aihe: DBX Driverack PA
1
Viking
24.06.2003 02:29:16
Onkos jollakin kokemusta moisesta..
Näyttäis paperilla olevan aikamoinen laitos kaiuttimien ja vahvistimien väliin,. Mukana jakosuodin, compurat jne..
saa samalla heittää muut vempeleet suolle!
Roberto
24.06.2003 23:37:35

Näyttäis paperilla olevan aikamoinen laitos kaiuttimien ja vahvistimien väliin,. Mukana jakosuodin, compurat jne..

Ihan kiva. XTA:t on jotenki loogisempia, tai sitte niitä on vaan käytellyt enempi. Laatupelejä molemmat.
aape
25.06.2003 13:13:05

Loisto peli!! Käyttö helpottuu vielä suunnattomasti läppärin kanssa. Kun sellaiseen pääsin ensi kertaa käsiksi, en viitsisi enää palata vanhaan systeemiin.

Valmiiden presettejen ohjelmointi eri seteille, sekä tiettyihin tiloihin valmiin parametrisellä suoritetut korjaukset nopeuttaa ihan älyttömästi!!

Suosittelen ehdottomasti!
-Kun soittotaito ja soundi on kohdallaan, on aika jäädä eläkkeelle-
Roadari
25.06.2003 14:33:21 (muokattu 25.06.2003 14:33:41)
Loisto peli!! Käyttö helpottuu vielä suunnattomasti läppärin kanssa.

Saakos PA versiota kiinni läpyttimeen?

Mulla on 260 ja 480. Molemmat kii läppärissä, smaartilla ryyditettynä. Hitec on kyllä kivaa. Käsineen vähän hankala käyttää, saattaa johtua ihan siitäkin että en ole paljoa käsin käyttänyt.
XTA on muistaakseni hieman eri hintaluokassa??? onko?

Joskus vielä ostan soundwebin...

Roadari
"Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa."
Viking
25.06.2003 15:43:25
Lähinnä minua kiinnnostaa juuri tuo edullinen PA malli humppahommiin, eikä maksa amerikkaa (n.700€).

Käytettävyys lähinnä kiinnostaisi tietää, eli meneekö 3 päivää, että saa jakotaajuuden kohdalleen ;)
aape
25.06.2003 19:04:07

Saakos PA versiota kiinni läpyttimeen?

Olisi taas pitänyt lukea otsikko kunnolla. Siis sitähän ei saa kytkettyä läppäriin.

XTA on muistaakseni hieman eri hintaluokassa??? onko?

XTA DP20:n hinta on reilut 2500 eeroa kun esim DR 480 noin 3500 eeroa. Tiedä sitten tuosta ko. XTA:n tyypistä kun en hirveesti ole tutustunut.

Lähinnä minua kiinnnostaa juuri tuo edullinen PA malli humppahommiin, eikä maksa amerikkaa (n.700?).

Käytettävyys lähinnä kiinnostaisi tietää, eli meneekö 3 päivää, että saa jakotaajuuden kohdalleen ;)

Aika helppo sitä on käyttää paneelistaankin kun vähän tutustuu käyttöliittymään. Aika loogista ja nopeaa kun oppii.
-Kun soittotaito ja soundi on kohdallaan, on aika jäädä eläkkeelle-
shotgun
25.06.2003 22:06:57
Meillä on rcf:n (event 4000+1018)setissä.Kyllä ero on aika dramaattinen, verrattuna vanhaan analogitsydeemiin.Ja eipä tota mun mielestä ihan hirveesti tartte koko aikaa ruuvata, varsinkin kun on koko ajan sama bändi.
Marzi
05.07.2003 13:42:11

Suosittelen ehdottomasti!

Paljonko ton kanssa tulee systeemiin viivettä?
Pidän ääntä, olen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)