Aihe: Toimiiko studio mikki alkuunkaan ilman ETUastetta?
1
trust
14.03.2003 00:01:03
No kertokaapas kokeneet ja studiomikkien kanssa aikaa viettäneet studiohemmot että onko mitään järkeä ostaa pelkkää studio mikkiä mutta ei etuastetta eli siis tuleeko saundiin minkään näköstä parannusta noin niinku nyt käytettävään AKG:n D880 mikkiin verrattaessa?

Oon ajatellu että ostaisin AKG:n C3000B:n tai C4000B:n tai sitte tietysti siihenkin vois joku sanoo että mikä on hyvä valinta..

Aattelin käyttää mikkiä lauluun ja akustiseen kitaraan.

Mulla on Fostexin FD-8 digitaalinauhuri ja DODin 866seriesII kompressori/limitteri.

Tänks jo etukäteen neuvoista..
kivi
14.03.2003 01:11:01
Noi on konkkamikkejä, eli siis tarvitsevat phantom powerin. Jos signaalitiestäsi nyt sitä phantomia lähtee, et tarvitse välttämättä muuta etuastetta.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
trust
01.04.2003 22:41:48
No enpä ottanu sitte sitä riskiä että oisko toiminu vai eikö ja menin hankkimaa studiomikin sekä etusen ja kylläpäs muuttu saundi paremmaksi...

Eli siis viestinä heille jotka äänittelee lauluja dynaamisella mikillä ni hankkikaa nyt ihmeessä studio mikki jos tahdotte että itse luottamus kasvaa :-)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)