Aihe: Vinkki Espoon seutuvilla liikuskeleville kosketinsoittajille...
1
Kranaatti
13.12.2002 12:39:00
Paanpa nyt tännekkin vielä...eli katselin tuolla olarin kierrätyskeskuksessa olevan myytävänä 2 kaksirivistä urkua.

Toinen on merkiltään: CRB Diamond (hinta 160 euroa) ja toinen on Yamaha (hinta 250 euroa).

Aikas veikeän näköisiä pelejä olivat kumpainenkin. Kannattanee ainakin käydä tarkistamassa tilanne....
"On ollut hieno show, ihmiset. Mutta muistakaa tämä. Ei kannata lypsää lehmää sateella. Jos salama iskee, voi jäädä pelkkä utare käteen." Elvis Presley, Austin 21.4.1956
Pianismi
14.12.2002 22:28:33
Jees.......juostaan,juostaan missäs tää paikka sijaitsee?
Vihdoinkin kosketinsoittajia Espoosta, woohoo!!!
Tää ois semmosta hevahtavaa jazz-groovea....
Fortune
15.12.2002 12:58:16
Jees.......juostaan,juostaan missäs tää paikka sijaitsee?

Olarin "keskustassa", jossain siinä Makuunin vieressä about.
Dam-di-dam-di-dam-di-dam.
Minä verkossa.
manfred
15.12.2002 14:55:01

Olarin "keskustassa", jossain siinä Makuunin vieressä about.

Tai siis espoo-kielellä Kuittarin ostarilla, siinä missä oli muinoin rimi-kauppa.
Gibson Marshallin läpi=maailmankaikkeus
Pianismi
15.12.2002 16:22:31
Heheee.........oon tämmönen v***** jedalainen (olis pitäny toi jälkimmäinenkin sensuroida...)
No tsekkasin noi pelit ja aika paskoja on...ei millään pahalla kukaan....Yamaha on aika laaja käsite mutta toi diamond oli aika legendaarisen näköinen =)
Kranaatti
16.12.2002 12:59:50
Heheee.........oon tämmönen v***** jedalainen (olis pitäny toi jälkimmäinenkin sensuroida...)
No tsekkasin noi pelit ja aika paskoja on...ei millään pahalla kukaan....Yamaha on aika laaja käsite mutta toi diamond oli aika legendaarisen näköinen =)

Jeps...itse en tiedä koskettimista juuri mitään, joten ihan "uunona" pistin vinkin ja ajattelin ettei mene mahdollisesti hyvät pelit hukan tielle.
"On ollut hieno show, ihmiset. Mutta muistakaa tämä. Ei kannata lypsää lehmää sateella. Jos salama iskee, voi jäädä pelkkä utare käteen." Elvis Presley, Austin 21.4.1956
Pianismi
17.12.2002 22:06:44
Oikea asenne........Kiitti vinkistä käyn vielä tsekkaamassa Yamahan, TOi Diamond vois olla aika hyvä sisustuselementti...=)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)