kino 18.12.2005 14:39:32 | |
---|
Hei! Olen yrittänyt ottaa selvää millaiset kaiuttimet sopisivat elokuvakiertuetoimintaan. Ostin saksanmaalta muutama vuosi sitten T-box 300 kaapit. Kehuivat,että ovat samalta tehtaalta kuin EV:t, mutta he eivät vaan saa käyttää EV nimeä vaikka kaapit ovat aivan samat. Toisen kaapin jouduin heti korjaamaan kun joku mötikkä oli kokonaan sisältä irronnut. Kaapit särkevät ääntä kokoajan ja puheesta ei tahdo saada selvää. Onko vika muovikuorissa vai missä? Nyt olen ajatellut jos ostan EV 300 sataset onko niissä sama ongelma. Olisiko esim. JBL JRX 115 parempi ratkaisu. Millaiset ovat soitin laineen Proel TFL 15 P8. Minulle olisi tärkeintä puheen selvyys. Päätevahvistin on Crown XLS 402. Olisi mukava kuulla teidän äänentoiston ammattilaisten mielipide. |
pitk 18.12.2005 16:14:27 | |
---|
Hei! Olen yrittänyt ottaa selvää millaiset kaiuttimet sopisivat elokuvakiertuetoimintaan. Ostin saksanmaalta muutama vuosi sitten T-box 300 kaapit. Kehuivat,että ovat samalta tehtaalta kuin EV:t, mutta he eivät vaan saa käyttää EV nimeä vaikka kaapit ovat aivan samat. Toisen kaapin jouduin heti korjaamaan kun joku mötikkä oli kokonaan sisältä irronnut. Kaapit särkevät ääntä kokoajan ja puheesta ei tahdo saada selvää. Onko vika muovikuorissa vai missä? Nyt olen ajatellut jos ostan EV 300 sataset onko niissä sama ongelma. Olisiko esim. JBL JRX 115 parempi ratkaisu. Millaiset ovat soitin laineen Proel TFL 15 P8. Minulle olisi tärkeintä puheen selvyys. Päätevahvistin on Crown XLS 402. Olisi mukava kuulla teidän äänentoiston ammattilaisten mielipide. Martin Audion Blackline-sarja toimii varmasti. |
aimotuska 21.12.2005 15:31:48 | |
---|
Olen yrittänyt ottaa selvää millaiset kaiuttimet sopisivat elokuvakiertuetoimintaan. Ostin saksanmaalta muutama vuosi sitten T-box 300 kaapit. Kehuivat,että ovat samalta tehtaalta kuin EV:t, mutta he eivät vaan saa käyttää EV nimeä vaikka kaapit ovat aivan samat. Ja sinä nielaisit tuon ihan suoraan sen kummemmin pureskelematta? Ja että Ladatkin tulee ihan tasan samalta tehtaalta kuin bemarit, mutta niihin ei vaan saa laittaa bemarin merkkiä nokalle vaikka vehkeet on ihan samat. Toisen kaapin jouduin heti korjaamaan kun joku mötikkä oli kokonaan sisältä irronnut. Kaapit särkevät ääntä kokoajan ja puheesta ei tahdo saada selvää. Onko vika muovikuorissa vai missä? Nyt olen ajatellut jos ostan EV 300 EV Sx300 toimii vallan mainiosti vaikka ja mihin. Eikä sieltä taatusti tipahtele puhekelat tai jakosuotimet itsekseen. Onhan niissä pikkuisen räikeä diskantti, mutta pientä equtusta kehiin ja homma toimii kuin junan vessa. My strength is that I can laugh at myself. My weakness, however, is that I don't have a choice. |
kino 24.12.2005 17:40:53 | |
---|
No en sentää Ladaa bemarina osta autot tunnen senverran hyvin. Kaiuttimet onkin jo sitten toinen asia. Jos bemarin koriin laitettaisiin Ladan moottori joutuisi myyjä varmasti petoksesta linnaan. Mutta toisin näkyy olevan musiikkivehkeissä myyjä näköjään voi myydä vaikka mitä paskaa sellaiselle joka ei ole alan asian- tuntija. Monet kauppaketjut myyvät halvemmalla omalla merkillään tuotteita jotka omalla nimellään maksavat huomattavasti enemmän, luulin näin olevan myösmusiikki- liikkeissä. Olen kysellyt eri liikkeistä toimintaani sopivia kaiuttimia ja jokainen tuntuu vain kehuvan omia merkkejään ja haukkuvan muita merkkejä joten ota siitä sitten selvä. Jos joku myy halvemmalla Häntä kutsutaan alan häiriköksi jne. |
aimotuska 25.12.2005 18:47:21 | |
---|
Jos surffailet vähän thomannilla, niin siitä saa jonkunlaisen kuvan hintapuolesta. Eli mitä kannattaa maksaa minkäkintyyppisestä vehkeestä. Tossa saippuarasia-osastossa (eli muovikajareissa) noin 500€ hujakoilta alkaa löytyä semmosta käyttökelpoista kamaa. www.stpaulssound.fi kannattaa myös tsekata. My strength is that I can laugh at myself. My weakness, however, is that I don't have a choice. |