sauhusanttu 15.11.2005 10:11:24 | |
---|
Mahtaisko kukaan tietään saisiko kyseiseen laitteeseen mistään edes suppeata käyttöopasta Suomeksi. |
risto 16.11.2005 01:03:43 (muokattu 16.11.2005 01:05:16) | |
---|
Kysy maahantuojalta. Eikös se laki Suomessa edellytä että kuluttajatuotteissa toimitetaan kotimaankieliset manuaalit? EDIT: Itselläni on BOSS BR-864 mutta ei siinäkään ole suomen kielellä, tosin en tarvinnutkaan, enkä aikanaan huomannut kysyäkään. Ne jotka eivät ymmärrä kokonaisuuksien kauneutta ovat kärkkäitä osoittamaan sormella yksityiskohtien näennäisiä epäloogisuuksia. Mietelause by Risto 2005, Inspired by Platon 427-347eKr. |
sauhusanttu 16.11.2005 10:38:35 | |
---|
Niinhän se laki edellyttää. Yleensä maahantuojan nettisivuilla on monesti ladattava peruskäyttöopas mutta sellaista en ainakaa sieltä löytänyt, mutta täytyy vissiin soittaa sinne ja kysyä. Olettavat varmaan että kun tolasia laitteita osaa niin pitäisi sitten osata todella hyvin myös tuota Englantia. |
sauhusanttu 18.11.2005 18:03:27 | |
---|
Soittelin sitten tänään tuonne maahantuojalle ja löytyyhän koneeseen yli satasivuinen täydellinen käyttöopas, eivät vaan ole ihan jokaiseen myytävään laitteeseen ehtineet sitä laittaa mukaan mutta lupasivat toimittaa sen siihen musiikkikaupaan mistä laite ostetaan. itse asiassa juuri kun olin puhelimessa kaveri toisessa päässä sanoi että kyseisen kaupan kaveri on juuri käymässä heillä ja näin ollen saan käyttöohjeen jo huomenna. |
risto 18.11.2005 20:06:23 | |
---|
No niin, sehän on hienoa. Täytyypä kysäistä löytyiskö tohon mun malliin sitten kanssa. Et viitsisi antaa puh. numeroa josta järjestyi? Ne jotka eivät ymmärrä kokonaisuuksien kauneutta ovat kärkkäitä osoittamaan sormella yksityiskohtien näennäisiä epäloogisuuksia. Mietelause by Risto 2005, Inspired by Platon 427-347eKr. |
JPQ 19.11.2005 03:32:06 | |
---|
No niin, sehän on hienoa. Täytyypä kysäistä löytyiskö tohon mun malliin sitten kanssa. Et viitsisi antaa puh. numeroa josta järjestyi? www.roland.fi ja sieltä tuotetuki eiköhän tuo ole oikea numero (siellä myös sähköposti...) koska boss,roland,edirol on oikeastaan samaa firmaa. Ainakin eräisiin kyselyihini vastasivat oikein mukavasti. |